importerte brudgom og brud nominert Altin tavsiyeler

> Forum > Generell seksjon om Tyskland og andre europeiske land > importerte brudgom og brud nominert Altin tavsiyeler

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.

    Hello;
    Venner, jeg så litt på forumet ditt og så at mange mennesker (spesielt brudgomene og brudene) kommer til Tyskland.
    De har et stort ønske og ønske. Ikke misforstå, men jeg vil advare deg om at dette ikke er himmelen i fantasiene dine.
    Selv avhengig av personen du skal gifte deg med og familien, kan dette stedet bli et verre sted enn helvete, ikke glem det
    De første menneskene som kommer til Tyskland fra landsbyene sine, kan være unntak.
    Jeg har noen få raske råd til deg;
    1-Hvis din spesielle virksomhet i Tyrkia; Så hvis du kjenner deg selv om natten, må du definitivt ikke komme til Tyskland (hvis han elsker det, la ham komme til Tyrkia :) )
    2-Jeg leter etter eventyr, hvis du sier at jeg elsker kona mi veldig (Be din kone og familien være gode) 
      a-) Ikke ha barn de første 3 årene.
      b-) Ikke gå inn i arbeidsledighetspsykologien så snart du kommer, ikke bli i humør, jeg vil gjøre hva det er.
      c-) Du må gå på språkkurset. Du har 6 + 3 måneder (900 timer) kurs akkurat nå (gi b1 eksamen)
      d-) Få lærlingopplæring i henhold til yrket ditt i Tyrkia (ikke glem å komme inn i arbeidsledighetssyndrom, den beste investeringen er investeringen gjort til folk)
    Egentlig er det mye mer å skrive, men det er for sent...
    Måtte Allah redde deg.
    Yours.

    KAZENIS
    Deltager

    saoL men jeg liker ikke dette importordet !!

    jentzsch2
    Deltager

    Innsatsen til de fleste venner her er ikke å komme til Tyskland, men å møte ektefellen, personen de elsker, så de lider så mye stress og denne vanskeligheten.

    Takk uansett for rådene dine .. :)

    merytyl er
    Deltager

    Kjære Stuttgart, takk for rådet!! Men jeg forstår fortsatt ikke hva målet ditt er? Det ser ut til at tyrkisk er veldig bra. Jeg tror du er en av dem som forlot landsbyen deres og dro til Tyskland!! kjede deg der, men ikke glem at du fortsatt har sjansen til å returnere til Tyrkia. Vi kjemper en psykologisk krig. Problemet har gått utover fysiske dimensjoner. Nå! Vi risikerer alt.. Det kan være himmel eller helvete, du vet hva, jeg bryr meg ikke engang!!!Så lenge vi kommer sammen med ektefellen vår, er det målet vårt!! Jeg ber deg om å holde ADVARSELEN og kommentarene dine for deg selv!! Også takk for dine bønner! Må Gud lede veien din...

    furdom
    Deltager

    Jeg likte heller ikke dette begrepet, jeg likte ikke ordet importert, men takk for råd. Jeg så også at du har rett i språket, til og med tyrkerne som er gift med tyskere snakker tysk veldig galt, og de forblir null i grammatikk.

    Hallo igjen;
    Først og fremst er jeg glad, venner skrev sine positive eller negative meninger.
    Hvor glad jeg er hvis jeg kan legge igjen et spørsmålstegn i hodet ditt. Målet mitt er å advare deg.
    Forsikre deg om at du har en plan B,

    mineralvann
    Deltager

    Hallo igjen;
    Først og fremst er jeg glad, venner skrev sine positive eller negative meninger.
    Hvor glad jeg er hvis jeg kan legge igjen et spørsmålstegn i hodet ditt. Målet mitt er å advare deg.
    Forsikre deg om at du har en plan B,

    Jeg synes det du sa er veldig logisk.. Jeg er enig med deg, jeg angrer så mye på at jeg kom hit.. fremtidige venner vil forstå når de kommer hit…….

    mineralvann
    Deltager

    Det er veldig vanskelig å finne jobb her... Din ektefelle må ha en god jobb, livet er veldig dyrt...

    furdom
    Deltager

    Jeg synes det du sa er veldig logisk.. Jeg er enig med deg, jeg angrer så mye på at jeg kom hit.. fremtidige venner vil forstå når de kommer hit…….

    Hvis du angrer på å komme, hvorfor kommer du ikke tilbake, vennen min, jeg fant en jobb så snart jeg kom, hvordan er denne jobben? Den som vil jobbe, kan finne en jobb hvor som helst i verden, så ikke snakk uten å vite det. Selvfølgelig er det ingen vakrere land som Tyrkia, jeg kan ikke endre Tyrkias beliggenhet, men omstendighetene fører alltid folk til en annen fest. 

    KAZENIS
    Deltager

    Så hva skal jeg gjøre, så gi opp alt?

    mineralvann
    Deltager

    Hvis du angrer på å komme, hvorfor kommer du ikke tilbake, vennen min, jeg fant en jobb så snart jeg kom, hvordan er denne jobben? Den som vil jobbe, kan finne en jobb hvor som helst i verden, så ikke snakk uten å vite det. Selvfølgelig er det ingen vakrere land som Tyrkia, jeg kan ikke endre Tyrkias beliggenhet, men omstendighetene fører alltid folk til en annen fest.  

    Hvis det er opp til meg, kommer jeg tilbake umiddelbart! men kona mi gjør utbilding, så vi må bli .. når det gjelder å finne en jobb, kommer det an på hvor du bor.

    mineralvann
    Deltager

    Så hva skal jeg gjøre, så gi opp alt?

    Hvis du er fornøyd med livet ditt, hvorfor skulle du gi opp...

    furdom
    Deltager

    Hvis det er opp til meg, kommer jeg tilbake umiddelbart! men kona mi gjør utbilding, så vi må bli .. når det gjelder å finne en jobb, kommer det an på hvor du bor.

    Uansett, jeg bor i Øst-Tyskland. Den utenlandske befolkningen er veldig lav her. Jobbmulighetene er mindre sammenlignet med Vest-Tyskland, og vi har mer fremmedfrykt her. Sammenlignet med Vesten er det bare 2,5 tusen utlendinger i staten med en befolkning på 45 millioner og de fleste utlendinger her jobber eller har en virksomhet. hvordan kommer du til å si? Jeg så mange tyrkiske mennesker her, jeg er enig med den tyske staten i så henseende, de som ikke jobber. Min venn, hvis du ikke finner en jobb, gå dit. Det er jobber for 1 euro, gå arbeid der, hvis de liker jobben din, vil de ta deg med inn i fullstendig

    SIMURG
    Deltager

    Hvis du angrer på å komme, hvorfor kommer du ikke tilbake, vennen min, jeg fant en jobb så snart jeg kom, hvordan er denne jobben? Den som vil jobbe, kan finne en jobb hvor som helst i verden, så ikke snakk uten å vite det. Selvfølgelig er det ingen vakrere land som Tyrkia, jeg kan ikke endre Tyrkias beliggenhet, men omstendighetene fører alltid folk til en annen fest.  

    Min FUCHS-venn, jeg er helt enig med deg. Mitt råd til IMPORT-vennen som gir oss gyldne råd er: Hvis du starter ekteskapet ditt med Plan B, vil du angre på det uansett.
    Jeg er sykepleier her. Jeg tjener veldig bra under dagens forhold. Det er greit under mine forhold, men ingenting kan få meg til å gi opp kona mi.
    Men min kone er en veldig verdifull person, jeg går overalt med bind for øynene hennes. De fleste av vennene mine her er sånn; ingen er en elsker av Tyskland.
    Men det er sikkert at det er et land der de som går med forskjellige planer kan være ulykkelige.

    KAZENIS
    Deltager

    Hvis du er fornøyd med livet ditt, hvorfor skulle du gi opp...

    I henhold til artikkelen din venn skrev, må vi gi opp ham .. !! Tyskland er dårlig, ingen virksomhet, ikke noe liv, ikke vann, ikke dette .. takk for rådene, men det som er bra for deg er dårlig for meg, det som er bra for meg er dårlig for deg ..
    Til slutt elsket jeg det, og jeg vil være sammen med den jeg elsker .. Hver person vil bo i sitt eget land, men hva vil du gjøre når det ikke er mulighet ??

    opphøyet
    Deltager

    Hei Stuttgart,

    Du berørte et veldig bra tema. Selvfølgelig er det unntak her.
    Men observasjonen din er riktig... Jeg er enig med deg.
    (Eller er du importert som meg? ;D)
    En som kom til Tyskland angret på det, og den andre som ikke kunne...

Viser 15 svar - 1 til 15 (totalt 108)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.