Er du interessert i å lære tysk og bestå A1 eksamen på en gang?

> Forum > Generelle tyske og tyske A1 Familiekombinasjonskurs > Er du interessert i å lære tysk og bestå A1 eksamen på en gang?

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    Memduh
    Deltager

    Hei gutter, dette er Memduh GÜNGÖR.

    Jeg bor i Beylikdüzü-distriktet i Istanbul. Jeg møtte Elif Hoca for 2 måneder siden gjennom Almancax. Jeg intervjuet mange kurs, men ingen av dem virket oppriktige. Dens suksesser forklarer allerede hvor enkel utdanningen den gir. Etter lange diskusjoner begynte jeg å ta leksjoner fra Elif og tok A23-eksamenen 2011. desember 1. Resultatene kom i går, og selv om jeg ikke kunne noen få ord tysk for 2 måneder siden, klarte jeg å få 74 poeng på en enkelt eksamen. Lærer Elif gir en så god leksjon at den blir minneverdig, og hun har også veldig gode ressurser og data. På samme måte gir det en fullstendig didaktisk utdanning, ikke en utenatlærende. Avstanden mellom hjemmet mitt og stedet jeg tok leksjoner er 2,5 - 3 timer, og jeg reiste med offentlig transport i 6 timer tur/retur hver gang. Jeg sa, "TIDEN BLIR LANG, LA DEN VÆRE LANG", og jeg hadde definitivt rett. TAKK TAKK LÆRER, TAKK TYSK... De som leter etter et kurs i Istanbul, vandrer ikke forgjeves, lærer Elif, det er bare én pedagog om dette emnet og jeg kjenner ingen annen pedagog.

    VISUELL DOKUMENTBEVIS ER NEDENFOR. (Det var min første eksamen og tro meg, jeg var veldig engstelig, jeg hadde ingen trening før. Takket være læreren min Elif var frykten min borte og jeg lyktes. Det var ikke bare en lærer, men også søsteren vår.
    ET SKUT FULLT HIT ,,,,,

    a1.jpg

    mutim2
    Deltager

    Robust annonse for elif hoca :)

    Memduh
    Deltager

    Det er ikke en reklame, bror, tro meg, fakta er skrevet. Jeg fikk opplæring av ham personlig. Hun ble læreren min og søsteren min. Må Gud velsigne henne, jeg sparer ikke for bønnene mine, spesielt på eksamensdagen, det var mange som hadde tatt kurs fra store institusjoner og tok det for tredje gang. Vi sitter nesten igjen med professorer sammenlignet med de som hevder å ha fått den beste utdanningen....

    mutim2
    Deltager

    Det er sant, min venn, hvor glad er du... Jeg håper du alltid møter vakre mennesker etter ditt hjerte..

    netalman av
    Deltager

    Hei,

    Jeg kunne ikke motstå fordi navnet mitt ble gitt, jeg ønsket å skrive. :) I stedet for annonsen min prøver disse kommende vennene å takke almancax på denne måten fordi de kommer fra almancax, og - alle som bor vet - denne perioden er virkelig en veldig vanskelig og plagsom periode, og folk kan bare forstå fargen på arbeidet etter tar kurs og tar eksamen. De prøver bare å hjelpe hverandre slik at de ikke går galt.

    Jeg tror at hvis det er noen som skal takkes her, så er det Germanx embetsmenn.De var med oss ​​helt for Guds skyld, uten å søke noen fordel fra noen, inkludert meg. Det var egentlig ikke så mye jeg gjorde, jeg gjorde bare min plikt. Dette er den riktige. Dette er en plattform der alle, lærere og elever, kan ha nytte og hjelpe hverandre. Må Gud velsigne alle som har bidratt. Hilsen og hilsen…

    mutim2
    Deltager

    Hei,

    Jeg kunne ikke motstå fordi navnet mitt ble gitt, jeg ønsket å skrive. :) I stedet for annonsen min prøver disse kommende vennene å takke almancax på denne måten fordi de kommer fra almancax, og - alle som bor vet - denne perioden er virkelig en veldig vanskelig og plagsom periode, og folk kan bare forstå fargen på arbeidet etter tar kurs og tar eksamen. De prøver bare å hjelpe hverandre slik at de ikke går galt.

    Jeg tror at hvis det er noen som skal takkes her, så er det Germanx embetsmenn.De var med oss ​​helt for Guds skyld, uten å søke noen fordel fra noen, inkludert meg. Det var egentlig ikke så mye jeg gjorde, jeg gjorde bare min plikt. Dette er den riktige. Dette er en plattform der alle, lærere og elever, kan ha nytte og hjelpe hverandre. Må Gud velsigne alle som har bidratt. Hilsen og hilsen…

    Takket være dette lærte vi hvem du er i læreren vår Elif, jeg ønsker deg lykke til ..

    netalman av
    Deltager

    Danke Schön.  :)  Gud velsigne deg.

    fotoademxnumx
    Deltager

    Lærer Elif, jeg er glad jeg kom til deg takket være denne siden, og jeg hadde gleden av å bestå den på én gang, selv om jeg ikke kan noe tysk. Gud velsigne deg og tysk. Jeg er glad jeg anbefaler min lærer Elif, som jeg har anbefalt til andre venner her og som selv har lykkes med kurset i ett strekk, både økonomisk og åndelig.

      eksamensdato 01.20.2012
        resultat: 83
    Vennlig hilsen til Adam Demir

    guru
    Deltager

    Hvordan kommer vi til å fullføre kurset om 4 uker med suksess? Beklager, men selv på nettstedet ditt står det ikke hvor kurset er. du er ikke pålitelig. ren reklame.

    netalman av
    Deltager

    VI HAR BEVIST MED SERTIFIKATENE VI HAR VÆRT PÅLITELIG I ÅRET, DE HØYE KARAKTERENE FÅTT I EKSAMEN, OG DE INGEN ELEVENE SOM BLIR I EKSAMEN.

    ADRESSE oss til ikke å skrive årsakene vi ikke finner KUN VI REGIONER, HELE TYRKIA 'DU ER IKKE ADRESSE.

    HVIS DET IKKE KOMMER TIL DEG, KAN DU SPØRE OSS TIL MYNDIGHETENE TIL STEDET DU ER HER I -GERMANCAX!

    MuhaяяeM
    Deltager

    Hvordan kommer vi til å fullføre kurset om 4 uker med suksess? Beklager, men selv på nettstedet ditt står det ikke hvor kurset er. du er ikke pålitelig. ren reklame.

    Det fremgår av statistikken at det ikke er en eneste student som har bestått A1-eksamen så langt.

    guru
    Deltager

    Hvis vi er logiske, kan ingen 100 % suksessgaranti gis noe sted i verden. Hvordan kommer det seg at hver trainee består eksamen? Det er ikke engang oppgitt en adresse på nettstedet ennå. Det står transport med ett kjøretøy, men det angitte stedet er Göztepe. lurer på hvordan du kan nå =)

    dielosch
    Deltager

    Hvor er Muharrem Admin? Kan du gi informasjon om dette kurset?

    MuhaяяeM
    Deltager

    Hvis vi er logiske, kan ingen 100 % suksessgaranti gis noe sted i verden. Hvordan kommer det seg at hver trainee består eksamen? Det er ikke engang oppgitt en adresse på nettstedet ennå. Det står transport med ett kjøretøy, men det angitte stedet er Göztepe. lurer på hvordan du kan nå =)

    Hundre prosent suksessgaranti er gitt, suksessgraden er åpenbar. Kommentarer er åpenbare.
    Det er opp til deg om du skal anse eller ikke.

    MuhaяяeM
    Deltager

    Hvor er Muharrem Admin? Kan du gi informasjon om dette kurset?

    Hei dielosch, du har vært fraværende i lang tid, velkommen til forumet. :)
    Tyskkurset i Istanbul tilhører læreren vår Elif, som er en av almancax-instruktørene og har en veldig høy suksessrate. :)

    guru
    Deltager

    Jeg tror dette nettstedet har en avtale med Elif-damen, jeg forstår ikke lenger. Jeg møtte allerede Elif-damen selv på fredag. Nettstedet ditt var i en helt annen tilstand bare på fredag. Hvorfor skal jeg be om den detaljerte banen. Ustellik Elif-damen sa selv på telefonen at jeg har et kontor. Jeg ringte goethe-instituttet, de vet heller ikke noe slikt sted. Så jeg snakker ikke om forskning som jeg

Viser 15 svar - 1 til 15 (totalt 20)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.