Tyske bokstaver

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    Nazira
    Deltager

    Brev fra en klient til banken hans publisert i New York Times

    Kjære banksjef,
    Jeg er en 86 år gammel kunde med en konto i banken din.
    Forleden skrev jeg en sjekk på $ 100 til rørleggeren min.
    Denne sjekken må på en eller annen måte overføres til banken din i løpet av 3 nanosekunder, slik at beløpet jeg har brukt i banken din er tatt fra kontoen min uten å kunne innløse den.
    Siden det ikke var penger på kontoen min den gangen, ble selvfølgelig renter og straffer belastet $ 30. Imidlertid hadde jeg $ 1.000.000 i midlene mine.
    Da jeg ønsket å klage på denne situasjonen, slet jeg i nesten en halv time med en upersonlig, frekk, teipet og ansiktsløs damestemme på banktelefonen din.
    Jeg hørte på musikk en gang i blant og måtte trykke forskjellige taster 28 ganger. Men jeg kunne ikke nå noen.
    Som du vet har jeg tusenvis av dollar regninger hver måned, pantetrekk, kredittkortbetalinger.
    Fra nå av avbryter jeg de automatiske innbetalingene fra kontoen min for dem alle.
    Fra nå av vil jeg ha en kundereepresentant som forstår hva jeg sier laget av kjøtt og bein og snakker engelsk.
    Du forstår at det beste komplimentet er å etterligne dem.
    Jeg vil gjøre det som deg.
    Kundrepresentanten din vil ringe meg for hver betaling, og tast inn et passord på ikke mindre enn 28 sifre som jeg vil gi.
    Så, hvis 1 nøkler vil gjøre en avtale fra meg, vil 2 nøkler kunne legge igjen en melding om betaling, 3 nøkler vil koble til stuen min, jeg vil svare hvis jeg er der, 4 nøkler vil koble til soverommet mitt og snakke for meg hvis jeg ikke sover, når 5 nøkler på toalettet, 6 nøkler når mobiltelefonen min, 7 nøkler kan legge igjen en melding på datamaskinen min. Hvis han taster til 8, kan han lytte til dem igjen.
    Hvis det er pauser i mellom, vil jeg la ham høre på et vakkert stykke musikk fra mine gamle plater og grammofon.
    Min eneste forespørsel fra deg er at du gir meg den økonomiske informasjonen til personellet ditt, inkludert identitetsinformasjon, mors pikenavn, signaturrundskriv hentet fra notarius publicus og handlinger.
    Jeg har også utarbeidet en kontrakt som deg. 8 sider. Din var på 42 sider, jeg var rettferdig. Denne kontrakten er undertegnet av kundens representant, avdelingsleder i banken din og styret i banken din som du vil tildele meg og sende meg en registrert kvittering.
    Etter at jeg har mottatt denne kontrakten, sender jeg et 28-sifret passord til din kundrepresentant. Selvfølgelig vil dette passordet endres hver måned.
    Jeg beklager og belaster deg $ 20 hver måned for denne kontrakten og transaksjonene.
    Hvis du ikke klarer å oppfylle disse vilkårene, vennligst forbered mine $ 1.000.000 XNUMX XNUMX i kontanter, så kjøper jeg det i morgen.
    Jeg ønsker deg gode gjerninger, jeg ber deg kontakte meg så snart som mulig.
    Vennlig hilsen,
    Din kunde...

    QUELLE35
    Deltager

    Stor fyr ;D  Takk for at du delte vennen min :)

    opphøyet
    Deltager

    Takk Nazire, dette er hva de kaller "puss for tat"...

    Nazira
    Deltager

    Tenk deg, denne kvinnen er 86 år gammel og jeg er en ung person. Jeg kom plutselig over båndet, tro meg, jeg har en krise, hvis jeg bare kunne få tak i de menneskene og personen som fant opp båndet... oh rikdom... Hvor heldig er den gamle kvinnen...

    Kubra
    Deltager

    Det er veldig vakkert.

    hedre gs
    Deltager

    Vielen dank für die Verteilung! :) Så var habe ich bisher noch nicht gesehen! :D

    anonym
    besøkende

    yaril :) yaril :) veldig morsomme og veldig hyggelige banker gjør virkelig folk gale med dette. [Applaus :)

    fra Plejaden
    Deltager

    å slå med egen pistol er hva det heter :)

    wolwos
    Deltager

    vayy bee gamle masli men bestemoren vår er klok ..
    Vel, når han først blir rik kan han gjøre hva han vil...

    Jeg lurer på hva som skjedde til slutt :::::?? Banken har akseptert dette tilbudet hehehe selvfølgelig ikke, hva slags tyggegummipenger er 1 million dollar for dem…..

    så vakker =)

    xmcraex
    Deltager

    veldig super walla

Viser 10 svar - 1 til 10 (totalt 10)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.