Min kone har løyet begjæringen

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    den verdiC
    Deltager

    Som du vet, åpnet jeg et emne før. 3 år og 4 måneder bodde min kone og jeg under samme tak alvorlig konflikt og uro etter 1 uke før jeg reiste hjem, reiste jeg tilbake til Tyrkia. Min kone dro til ausländeramt to dager senere og klaget på meg. De sa at de har fullført tiden med deg og vunnet en uavhengig økt fra deg. Til tross for dette gjorde han et angrep og inngav en falsk begjæring. Angivelig tømte jeg hele bankkontoen og stakk av osv. etc. Nå har jeg en billett til fredag, denne gangen kjøpte jeg en billett ikke til den byen, men til byen der fetteren min bor. Vil jeg få jobb på flyplassen i Tyskland med denne falske informasjonen? Jeg har allerede en økt til 2022.

    fuk_xnumx
    Deltager

    Hvis han klaget til politiet, ville de selvfølgelig hente deg ved inngangen til flyplassen og avhøre deg.

    den verdiC
    Deltager

    Hvis han klaget til politiet, ville de selvfølgelig hente deg ved inngangen til flyplassen og avhøre deg.

    Ingen av dem er ekte  ;) de kan se kontoauszuge. 😉

    hjerteløs
    Deltager

    Og for Guds skyld forstår ikke ektefellene deres som giftet seg med følgende kalkun for å ydmyke seg ved å synke, gå under :) stor. Sjansen er stor for at du har et partnerkort, du kan ta ut penger, la oss si. Det er ingen som ektefellen din kan ta ut pengene. Er det en hindring for dette? Du trenger ikke være redd, han kunne ikke finne det han håpet på i den fastkjørte musen fra den fremmede leiligheten nå prøver han alle stygge ting, ikke vær redd, vær komfortabel, det vil ikke være en problemet på flyplassen, drepte du ikke en mann. :)

    den verdiC
    Deltager

    Og for Guds skyld forstår ikke ektefellene deres som giftet seg med følgende kalkun for å ydmyke seg ved å synke, gå under :) stor. Sjansen er stor for at du har et partnerkort, du kan ta ut penger, la oss si. Det er ingen som ektefellen din kan ta ut pengene. Er det en hindring for dette? Du trenger ikke være redd, han kunne ikke finne det han håpet på i den fastkjørte musen fra den fremmede leiligheten nå prøver han alle stygge ting, ikke vær redd, vær komfortabel, det vil ikke være en problemet på flyplassen, drepte du ikke en mann. :)

    Ja, jeg hadde et partnerkort. Lønnen for oss begge kom til den sjekken. Så det har ingenting å gjøre 😂 Jeg kan bevise en fullstendig løgn. Vennene hans har allerede gitt denne ideen.

    zuzuduru
    Deltager

    Hei venner, jeg sendte en e-post til konsulatet om visum, min kone gikk til utlendingskontoret, dokumentene mine ble ikke sendt Informasjonen om intervjuet ble laget i Tyskland 25. november. :) jobben min forble etter det nye året

    hjerteløs
    Deltager

    Han angriper akkurat nå fordi han raser, men han kan ikke gjøre noe. Slik vet mange venner i Tyskland tull. :)

Viser 6 svar - 1 til 6 (totalt 6)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.