Hans kone er EU / EEC (bor i sitt eget land) OBS!

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    den sibernetike
    Deltager

    Hvis ektefellen din er EU-borger og bor i et annet land enn hjemlandet, må du ikke søke familiegjenforening med mindre du vil vente lenge .. Alt du trenger er et Schengen-visum som du kan få på 1-2 dager . Jeg gjorde en feil, søkte familiegjenforening, jeg har ventet i 1 måneder på visumet jeg kan få i løpet av 2-7 dager. Du kan gjøre denne ventetiden i destinasjonslandet ditt. Schengen-visum er veldig enkelt for EU / EØF-borgere å få, og mindre dokumentasjon er nødvendig .. for din informasjon.

    EL-TURCO
    Deltager

    Nå er situasjonen din veldig forskjellig fra andre venner. Du kan villede andre med en slik tittel og innhold. Fordi mannen din er rumensk statsborger og du er tyrkisk. Grunnen til at det tok så lang tid er fordi han hadde et eget hus og sluttet fra jobb etter at du sendte inn ufullstendige dokumenter. Det var ikke nok. Da flyttet du fra München til Berlin og dokumentene dine ble automatisk overført dit, og du mistet en ekstra gang. Hvis du hadde søkt om et vanlig turistvisum, ville du ha fikk visumet ditt på 3 dager, som du sa (vi antar selvfølgelig at de ikke avviste det), men med dette visumet kan det vare i maks 3 mnd.. Du blir i Tyskland og må så tilbake. Fordi DU ikke er EU-borger. Jeg vet ikke om jeg kan forklare det? Jeg følte et behov for å komme med denne uttalelsen slik at vennene mine ikke skulle ta feil...

    den sibernetike
    Deltager

    Nå er situasjonen din veldig forskjellig fra andre venner. Du kan villede andre med en slik tittel og innhold. Fordi mannen din er rumensk statsborger og du er tyrkisk. Grunnen til at det tok så lang tid er fordi han hadde et eget hus og sluttet fra jobb etter at du sendte inn ufullstendige dokumenter. Det var ikke nok. Da flyttet du fra München til Berlin og dokumentene dine ble automatisk overført dit, og du mistet en ekstra gang. Hvis du hadde søkt om et vanlig turistvisum, ville du ha fikk visumet ditt på 3 dager, som du sa (vi antar selvfølgelig at de ikke avviste det), men med dette visumet kan det vare i maks 3 mnd.. Du blir i Tyskland og så må du tilbake. Fordi DU ikke er EU-borger. Jeg vet ikke om jeg kan forklare det? Jeg følte et behov for å komme med denne uttalelsen slik at vennene mine ikke skulle ta feil...

    Du kan søke om oppholdstillatelse i Tyskland (hvis ektefellen din er med deg), uansett hvilken vei du kom inn etter å ha kommet inn i Tyskland (inkludert ulovlig)

    fuk_xnumx
    Deltager

    Inkludert familiegjenforening, det vil si hvis borgeren er gift og kommer inn i Tyskland med turistvisum, kan de da være med det visumet i lang tid?

    den sibernetike
    Deltager

    Inkludert familiegjenforening, det vil si hvis borgeren er gift og kommer inn i Tyskland med turistvisum, kan de da være med det visumet i lang tid?

    Ja hvis gift med en EU-borger.

    fuk_xnumx
    Deltager

    På hvilket grunnlag sier du det? Vel, har du bevis? Har du et dokument? Viser du hvor du skriver i loven i hvilken lov?

    Ja hvis gift med en EU-borger.

    EL-TURCO
    Deltager

    Ja hvis gift med en EU-borger.

    Hvis du forteller oss presentasjonen og lærer hvordan dette fungerer? De som venter uker og måneder, venter på ingenting.
    -Å søke er forskjellig (selvfølgelig kan man søke) men å få oppholdstillatelse er en annen sak. Du søker, så går alt tilbake til det normale, du har en familiegjenforening og kommer tilbake.
    ha, men som sagt, du vet noe vi ikke vet at vi ikke har hørt, så la oss vite det.
    — Og hvis det er tilfelle, hvorfor er du fortsatt i Tyrkia og venter på visum?
    Takk.

    den sibernetike
    Deltager

    Hvis du forteller oss presentasjonen og lærer hvordan dette fungerer? De som venter uker og måneder, venter på ingenting.
    -Å søke er forskjellig (selvfølgelig kan man søke) men å få oppholdstillatelse er en annen sak. Du søker, så går alt tilbake til det normale, du har en familiegjenforening og kommer tilbake.
    ha, men som sagt, du vet noe vi ikke vet at vi ikke har hørt, så la oss vite det.
    — Og hvis det er tilfelle, hvorfor er du fortsatt i Tyrkia og venter på visum?
    Takk.

    Som jeg nevnte i den første meldingen, gjorde jeg en feil og søkte om familiegjenforening, så jeg falt i denne situasjonen. I mellomtiden gjelder EU-regler for EU-borgere som bor i et annet land enn sitt eget. Tyskere er EU-borgere, men hvis de bor i et annet land enn Tyskland, kan de dra nytte av bekvemmeligheten av EU-lovgivningen (Freizüg / EU, Freedom of Movement).

    https://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2004:158:0077:0123:en:PDF

    fuk_xnumx
    Deltager

    Så nå mener du presentasjonen din: Hvis en person som er EU-borger bor i et annet EU-land og gifter seg, vil kona si ta et normalt visum og returnere det normale visumet til økten.

    Som jeg nevnte i den første meldingen, gjorde jeg en feil og søkte om familiegjenforening, så jeg falt i denne situasjonen. I mellomtiden gjelder EU-regler for EU-borgere som bor i et annet land enn sitt eget. Tyskere er EU-borgere, men hvis de bor i et annet land enn Tyskland, kan de dra nytte av bekvemmeligheten av EU-lovgivningen (Freizüg / EU, Freedom of Movement).

    https://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2004:158:0077:0123:en:PDF

    den sibernetike
    Deltager

    Så nå mener du presentasjonen din: Hvis en person som er EU-borger bor i et annet EU-land og gifter seg, vil kona si ta et normalt visum og returnere det normale visumet til økten.

    Ja. Det er allerede klart angitt i EU-loven at personen som går til EU-ektefellen ikke kan tilbys å søke om langtidsvisum eller søke om familiegjenforening. Hvis ektefellen til EU-medlemmet blir lenger enn 3 måneder etter ankomst, må de søke om opphold.

    For denne oppføringen

    https://europa.eu/youreurope/citizens/travel/entry-exit/non-eu-family/

    For denne økten

    https://europa.eu/youreurope/citizens/residence/worker-pensioner/non-eu-family-members/spouses-children-parents_en.htm

    eller for pålogging (velg 'Stayin Aboard i opptil 3 måneder' etter at siden åpnes ')
    innen økten (velg 'Stayin Aboard i mer enn 3 måneder' etter at siden åpnes)

    eller du kan bla gjennom det på tysk.

    https://ec.europa.eu/justice/policies/citizenship/docs/guide_free_movement_low_de.pdf

    Jeg legger ikke tyrkisk som oversettelsesfeil.

    disse koblingene er bare noen få tusenvis av lenker.

    fuk_xnumx
    Deltager

    OK, jeg har noen gang hatt, jeg har aldri hørt om noe slikt at du sier at en person som blir statsborger og bor i Italia, denne tyske statsborgeren på es direkte i ønsket om å gifte seg med inspirasjon fra turkiyede kan komme hvis utganger kontakter turistvisa italia og felt og kan konvertere økt her turistvisum deg nå

    Jeg tror ikke det blir slik, men jeg vil søke.

    Hvis en turist å komme hvis nødvendig papirarbeid med innbyggernes sak i tillegg til å gifte seg i Tyskland, men økten ikke har råd til det, ønsker de å re-turkiyeye forstenet ansikt familiegjenforening for å bruke vilkårene og språksertifikatkurset.

    Baybars
    Deltager

    Ja. Det er allerede klart angitt i EU-loven at personen som går til EU-ektefellen ikke kan tilbys å søke om langtidsvisum eller søke om familiegjenforening. Hvis ektefellen til EU-medlemmet blir lenger enn 3 måneder etter ankomst, må de søke om opphold.

    For denne oppføringen

    https://europa.eu/youreurope/citizens/travel/entry-exit/non-eu-family/

    For denne økten

    https://europa.eu/youreurope/citizens/residence/worker-pensioner/non-eu-family-members/spouses-children-parents_en.htm

    eller for pålogging (velg 'Stayin Aboard i opptil 3 måneder' etter at siden åpnes ')
    innen økten (velg 'Stayin Aboard i mer enn 3 måneder' etter at siden åpnes)

    eller du kan bla gjennom det på tysk.

    https://ec.europa.eu/justice/policies/citizenship/docs/guide_free_movement_low_de.pdf

    Jeg legger ikke tyrkisk som oversettelsesfeil.

    disse koblingene er bare noen få tusenvis av lenker.

    Fru,

    Jeg har lest lenkene du nevnte, det vil si jeg leste lenkene .. Ingen av disse lenkene sier at du kan komme med turistvisum og konvertere det til familiegjenforening .. Du kan også lese på tysk ved å velge språkalternativene på disse sidene øverst til høyre. 

    La meg dele teksten og lenken til en tysk advokat til deg om dette emnet;

    Wie Sie bereits angedeutet haben, entsteht dabei das Problem, dass der Visumszweck falsch ist, unabhängig davon, ob Ihre Braut die Heirat explicit ausgeschlossen hat; das Visum wird für einen bestimmten Grund, zum Beispiel Tourismus erteilt; wenn dann von diesem Grund abgewichen wird, zum Beispiel durch eine Arbeitsaufnahme oder eine Eheschließung, wird quasi automatically von falschen Angaben bei der Visumsbeantragung ausgegangen.

    dette er lenken: https://www.deutsche-anwaltshotline.de/rechtsberatung/101176-kann-ein-nicht-eu-buerger-mit-einem-schengen-visum-einen-deutschen-in-daenemark-heiraten-ohne-eine-ausweisung-zu-fuerchten

    Advokaten her svarer på en tysker som giftet seg i Danmark og en person som kom til Europa med en ukrainsk statsborger Schengenvisum .. og i sin forklaring sier han at på grunn av villedende konsulatet kan de kansellere turistvisumet øyeblikkelig, hvis du går utover ditt virkelige formål med å skaffe turistvisum.

    § 39
    Verlängerung eines Aufenthalts im Bundesgebiet für längerfristige Zwecke

    Über die im Aufenthaltsgesetz Doğrugelten Fälle hinaus Kann ein Ausländer einen Aufenthaltstitel im Bundesgebiet einholen oder verlängern lassen, wenn

    private Staatsangeheriger eines i Anhang II der Verordnung (EG) Nr. 539/2001 aufgeführten Staates ist und sich rechtmäßig im Bundesgebiet aufhält oder ein gültiges Schengen-Visum für kurzfristige Aufenthalte (§ 6 Absatz 1 Nummer 1 des Aufenthaltsgesetzes) besitzt, sofern die Voraussetzungen eines Anspruchs auf Erufentenhalt eines

    Oppholdslov, artikkel 39, avsnitt 3

    Denne artikkelen regulerer søknaden og utvidelsen av sesjonen. I følge loven er landene på listen som loven nevner, som jeg har markert med rødt, land som har rett til å reise inn i Tyskland uten visum, som for eksempel Brasil (Tyrkia står ikke på listen) Statsborgere av disse land kan søke om opphold etter å ha kommet med turistvisum I lovens første setning er loven KANN på stedet jeg markerte med lilla Det står.. det kan gis, det står ikke at det definitivt skal gis .. Med andre ord kan Utenrikskontoret sende personen tilbake til landet sitt og be ham om å få et familiegjenforeningsvisum, selv til tross for denne loven.. Tyrkiske statsborgere er ikke engang inkludert i situasjonen her.. For å avklare dette blodspørsmålet , et eksempel fra en annen lov er "Sie" skal in der Regel abweichend von § 5 Abs. 1 Nr. 1 i Fallen des Satzes 1 Nr. 1 erteilt werden” er et eksempel fra en lov som ikke har noe med denne problemstillingen å gjøre. I eksemplet jeg ga har ikke embetsmannen noe initiativ fordi han sier det skal gis fordi loven sier Soll.. men på hovedfaget vårt sier loven Kann, noe som betyr at han overlater det til initiativ fra Utenrikskontoret. . og problemet han overlater til dette initiativet angår ikke tyrkiske borgere i det hele tatt, fordi Tyrkia ikke er på listen nevnt av loven.

    Som et resultat er det ikke engang en lov som regulerer en tyrkisk statsborger som har kommet med et turistvisum for å gifte seg og forlenge visumet. Som du nevnte ovenfor, kan han villede dette konsulatet hvis utlendingskontoret ønsker å se situasjonen som sådan .. det vil si at intensjonen om å skaffe turistvisum for ekteskapsformål faktisk er annerledes.

    La oss nå komme til liveeksemplene; https://www.forum-ukraine.de/forum/index.php?page=Thread&postID=73551#post73551 situasjonen til et par som kom og giftet seg med turistvisum med denne serien i denne lenken;

    Im concreted Fall ist die Frau ist mit einem 90 Tage Multi Schengenvisum nach Deutschland gekommen. Die Papiere vom OLG waren fertig und es gab einen Termin beim Standesamt.
    Die Heirat wurde zuvor bei der zuständigen ABH angezeigt. Diese hat mit der Visastelle in Kiew Telefoniert und die Sache gemeldet.
    Gleich nach der Eheschließung blir bei der ABH der Reisepass mit Visum (Schengen), das A1 Zertifikat, Nachweis der Krankenversicherung, Gehaltswachweise der letzten 3 Monate sowie der Nachweis über ausreichend Wohnraum eingereicht.
    Es wurde sofort die Familienzusammenführung gemacht und positive bescheinigt, eine Fiktionsbescheinigung für 3 Monate ausgestellt damit required werden konnte, und der elektronische Aufenthaltstitel beantragt.
    Zusammen hatte alles 120 Euro koster 30 minutter. Eine Ausreise war nicht erforderlich.

    Om sommeren blir barnet gift igjen med en ukrainsk jente. Å få økt uten å måtte forlate ..

    Jeg kan gi noen flere eksempler, men det er ikke nødvendig å strekke emnet og bekymre meg for det ..

    Med et turistvisum til Tyskland kommer, gifte seg og hvordan få lovene til en tyrkisk statsborger som ønsker å søke om en økt før de drar til Tyskland eller de europeiske lovene for å la ingen lov som regulerer utleierettighetene .. teorien hovedsakelig til utlendinger avhengig av om den sender tilbake tyrkiske statsborgere i Tyrkia og familiegjenforening ønsker å søke om visum. Hvis det har mange eksempler på internett .. en tusen sannsynlighet utlendingsbyrå-initiativ bruker rommet hvis data etter fullføring av papiret, inkludert A1-SERTIFIKAT, så han ønsker å gjøre det er tydelig .. men jeg ville ikke returnere til landet dedig i den tyrkiske statsborgeren kan hiçbir ikke kreve rettigheter og Tyrkia for å gå tilbake og visumansøkere for familiegjenforening må .. at 98% av utlendingskontoret sender disse menneskene tilbake til Tyrkia ..

    Baybars
    Deltager

    .

    den sibernetike
    Deltager

    https://ec.europa.eu/justice/policies/citizenship/docs/guide_free_movement_low.pdf

    Side 14 – 15 – 16 (Jeg oversetter ikke fordi mange ektefeller fra EU-borgere sannsynligvis kan i det minste litt engelsk, og dette er bare for å informere dem)

    Den forteller nøyaktig hva jeg mener. For EU-borgere gjelder EU-lover.

    Loven gjaldt i Tyskland for harmonisering av EU-lover

    https://www.gesetze-im-internet.de/freiz_gg_eu_2004/BJNR198600004

    ( Freizügigkeitsgesetz/EU – FreizügG/EU )

    Baybars
    Deltager

    https://ec.europa.eu/justice/policies/citizenship/docs/guide_free_movement_low.pdf

    Side 14 – 15 – 16 (Jeg oversetter ikke fordi mange ektefeller fra EU-borgere sannsynligvis kan i det minste litt engelsk, og dette er bare for å informere dem)

    Den forteller nøyaktig hva jeg mener. For EU-borgere gjelder EU-lover.

    Loven gjaldt i Tyskland for overholdelse av EU-lovgivningen

    https://www.gesetze-im-internet.de/freiz_gg_eu_2004/BJNR198600004

    ( Freizügigkeitsgesetz/EU – FreizügG/EU )

    Se, det jeg ønsket å skrive til deg var vannet jeg ønsket å skrive til deg. I dine gitte lenker sier ikke noen som kommer med turistvisum at han vil gjøre visumet sitt til en økt. Jeg skrev deg direkte fra en advokat og loven ovenfor, forståelig nok .. se her du har nevnt den første lenken fra siden direkte sitat

    Din rett til å oppholde deg i mer enn tre måneder er underlagt visse vilkår. De
    arten av disse forholdene avhenger av statusen din i verts-EU-landet.

    setningen over er tittelteksten til artikkelen som begynner med lenken du oppga, hva kan du gjøre etter 3 måneder .. Jeg vet ikke om jeg trenger å oversette den, men jeg skriver den uansett ..

    Å holde seg med oppholdsretten etter 3 måneder avhenger av visse regler. Disse reglene bestemmes i henhold til statusen din i det medlemslandet.

    Med andre ord, i ingen av eksemplene som er gitt er det noe som sier at du kommer med et turistvisum og så kan du gjøre det om til en bolig rett ved å gifte deg. Dessuten kan dette til og med villede konsulatet. Det gjør det.. I artikkelen jeg ga ovenfor fra advokaten, jeg skrev at en advokat sa dette..

    den sibernetike
    Deltager

    Opphold etter 3 måneder avhenger av statusen til ektefellen din, ikke din.
    Hvis ektefellen din bestemmer seg for å bli i mer enn 3 måneder eller allerede er der i mer enn 3 måneder. Hvis ektefellen din jobber, søker en jobb eller er registrert hos Jobcenter, trenger de bare å vise et sted å bo. kreves. Imidlertid, hvis en student eller ikke jobber, må det være penger, eiendom og privat forsikring på bankkontoen hans. Dette er de spesielle forholdene du nevnte ovenfor.

    Målet mitt er å sikre at vennene dine i min situasjon ikke gjør den samme feilen som jeg gjorde. Men med det jeg sa i betraktning, kan alle gjøre sine egne undersøkelser og tolke det som er skrevet på sin egen måte. Siden jeg gjorde denne undersøkelsen etter å ha søkt, kan jeg ikke gå tilbake. Hvis jeg ikke får noen resultater innen 1. juli, vil jeg trekke visumsøknaden min og søke om «innreisevisum».

    2.2. Innreise og opphold for familiemedlemmer fra tredjeland
    2.2.1. Innreisevisum
    Som gitt i artikkel 5 nr. 2, kan medlemsstatene kreve familiemedlemmer fra tredjeland
    flytte med eller bli med en EU-borger som direktivet gjelder for å ha innreisevisum.
    Slike familiemedlemmer har ikke bare rett til å komme inn i medlemsstatens territorium, men
    også retten til å få innreisevisum18. Dette skiller dem fra andre tredjestater
    statsborgere, som ikke har noen slik rett.
    Familiemedlemmer fra tredjeland bør utstedes så snart som mulig og på grunnlag av en
    akselerert prosedyre med et gratis kortvarig innreisevisum. I analogi med Article
    23 i Visa Code19 mener kommisjonen at forsinkelser på mer enn fire uker ikke er det
    rimelig. Myndighetene i medlemsstatene bør veilede familiemedlemmene om
    hvilken type visum de bør søke om, og de kan ikke kreve at de søker om langvarig,
    visum for opphold eller familiegjenforening
    . Medlemsstatene må gi slike familiemedlemmer hver
    anlegget for å skaffe de nødvendige visumene. Medlemsstatene kan bruke førsteklasses samtalelinjer eller tjenester
    av et eksternt selskap for å sette opp en avtale, men må tilby muligheten for direkte tilgang
    til konsulatet til familiemedlemmer fra tredjeland.
    Siden retten til å bli utstedt innreisevisum er avledet av familieforbindelsen med EU
    statsborger, kan medlemsstatene bare kreve fremvisning av gyldig pass og bevis
    av familiekoblingen20 (og også avhengighet, alvorlige helsemessige grunner, holdbarhet av partnerskap,
    der det er aktuelt). Ingen tilleggsdokumenter, som bevis på innkvartering, er tilstrekkelig
    ressurser, invitasjonsbrev eller returbillett, kan kreves.

Viser 15 svar - 1 til 15 (totalt 48)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.