Hold deg to ganger fra integreringskurset.

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    istanbullu er
    Deltager

    Hei, hilsen til alle,
    Jeg er for tiden i 5. modul på integrasjonskurset (første del av B1-nivå). Jeg vil ha eksamen etter 2 måneder.
    Hvis jeg ikke besto eksamen på slutten av kurset, måtte jeg komme tilbake til kurset.
    Er det noen blant dere som har hatt en slik hendelse?
    Også, hva skal de som ikke kan få B2 etter å ha gått på to over-the-top integrasjonskurs?
    Takk på forhånd for din hjelp og kommentarer,
    Respekt og hilsen...

    tugce_doerj er
    Deltager

    Hvis du ikke består eksamen, går du på 300-timers repetisjonskurs, så må du gå inn på eksamen igjen. Hvis du ikke kan bestå denne inavidaen, kan du betale selv og gå på kurset igjen, men ikke glem presentasjonen, de gir ikke en ubestemt økt uten å ta b1, så se hva de gjør og få sertifikatet.

    istanbullu er
    Deltager

    Først av alt, takk fru Tuğçe for ditt raske svar,
    Siden jeg har tatt vare på barnet vårt i et år, har jeg ikke vært i stand til å delta på et kurs eller jobbe i noen jobb.
    Jeg hadde et A2-sertifikat, som jeg fikk fra Goethe for 5 år siden. I løpet av denne perioden var jeg i stand til å snakke med både min kones familie og tyskerne, om enn med en ødelagt grammatikk.
    Etter å ha startet integreringskurset ble jeg litt deprimert, jeg var gammel, problemene var tunge, men jeg fikk B1 i einstufung-testen.
    Jeg har nesten ingen problemer med å snakke og forstå.
    Skriving og grammatikk er utfordrende i våre dager.
    Selv de problemene jeg har problemer med er saker som Dativ Akkusativ genitiv. Fordi jeg ikke liker memorisering, kan jeg ikke komme over det.
    Jeg ønsket å være forberedt på alt som kunne skje med meg. Når alle holdt negative taler om økten, ønsket jeg også å ta alle forholdsregler.
    Er det en metode du kjenner til at jeg kan lære temaene jeg vil forklare ovenfor?
    Takk igjen.

Viser 2 svar - 1 til 2 (totalt 2)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.