Elektronisk Ordliste Informasjonskonkurranse

> Forum > Nyheter og kunngjøringer om Almancax produkter og tjenester > Elektronisk Ordliste Informasjonskonkurranse

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    MuhaяяeM
    Deltager
    Nok en prisvinnende quiz fra almancax!

    Prisbelønte quiz for elektronisk ordbok

    Deltakelsen i den prisvinnende quizkonkurransen for elektronisk ordbok starter kl. 01.02.2013 fredag ​​kveld 23 (i kveld) og avsluttes kl. 30 lørdag 02.02.2013 (i morgen kveld). Konkurransen kan kun være påmeldt mellom disse timene. Deltakere kan delta øverst på siden. De vil kunne delta i konkurransen ved å klikke på knappen "Quizkonkurranse" i menyen på siden og velge den prisvinnende quizkonkurransen for elektronisk ordbok fra siden som åpner seg.
    Det vil være totalt 20 spørsmål i konkurransen.
    Tävlingen kan bare skrives inn en gang, selv om konkurransen blir avbrutt som følge av strømbrudd og problemer med internettforbindelsen.
    En konkurrent har ikke lov til å registrere seg og delta i forumet med forskjellige medlemsnavn og lignende misbruk.
    På slutten av konkurransen blir konkurrentene med høyeste poengsum (eller mer korrekt konkurrenten) ansett som den første i listen over poeng som skal utstedes.
    Hvis det er flere enn en deltaker med det høyeste antall poeng (det mest nøyaktige tallet), vil konkurransetidene bli vurdert og vinneren vil bli vurdert som den første til å fullføre testen på kortest tid. og den med de fleste poengene.
    Poengene som er oppnådd av alle deltakere som deltar i prisquizzen, blir automatisk lagt til markedspoengene i slutten av konkurransen.
    Merk: Du må være medlem av minst 10 daglig Almanx for å delta i denne konkurransen.
    Hvert spørsmål er verdt 250-poeng og overføres til markedspoeng på denne måten. For eksempel vil 10 markedsplasser bli lagt til en konkurrent som gjør 2500 riktig som et resultat av konkurransen.

    Alle utgifter til å sende premien til konkurrenten vil bli dekket av almanxen.

    394-firsat-electronic-sozluk-6-language-translation-105457302.jpg

    Pris: 6 Flerspråklig Elektronisk Ordbok

    Pakken inneholder: Elektronisk ordbok, brukerhåndbok, batteri

    6 Mer enn 60.000 ord på språk, engelsk, tysk, fransk, italiensk, spansk, tyrkisk.

    20 er raskere enn vanlig ordbok.

    Øker hastigheten på barn som går på skole i tysk og engelsk.

    Når du sitter fast i utlandet, sparer du deg i vanskelige tider, selv om du ikke snakker tysk eller engelsk.

    6 Flerspråklig 10.000 ordkapasitet (60.000 ord totalt) Engelsk, Tysk, Fransk, Italiensk, Spansk, Tyrkisk.

    World Clock, Valutakalkulator, Kalkulator, Klokke, Alarm, Stor LCD-skjerm, Tiny og Lett Design.

    Batteri levet opptil 6 måneder til 12 måneder, avhengig av intensiteten av bruken.

    MuhaяяeM
    Deltager

    Som jeg nevnte i meldingen ovenfor, har konkurransen vår avsluttet med 02.02.2013: 20: 00-dato, og vårt fuk_18-medlem er blitt den første.
    Gratulerer med fuk_20, vinneren av 16-spørsmålet for riktig svar på 18-spørsmålet.
    Poengene som mottas av vennene som deltar i konkurransen, blir lastet inn i sine kontoer som markedspoeng.
    Takk for oppmerksomheten.

    reyyan til
    Deltager

    Jeg savnet konkurransedagen. neste gang insha'Allah. gratulerer også vår vinnende venn

    roye
    Deltager

    yaaaaa han fortalte meg også horisonten :(  Jeg gjorde det bra. Jeg kommer til å gråte nå :)

    MuhaяяeM
    Deltager

    Ikke bekymre deg, våre konkurranser vil fortsette :)

    roye
    Deltager

    vi gleder oss til :)

Viser 5 svar - 1 til 5 (totalt 5)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.