Tysk uten et eksternt språkkurs?

> Forum > Aktiv læring og tysk ordminneringsmetoder > Tysk uten et eksternt språkkurs?

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    headshot
    Deltager

    Hei der !
     
        Jeg er ny på dette forumet ennå. Men jeg synes det er et veldig bra forum. Vel, uten å ta et språkkurs utenfra, Internett, bøker osv. Kan du lære tysk fra steder? Å forstå og snakke? Jeg lurer på dette. Takk på forhånd !!!  :)

    sekada
    Deltager

    Hvis du starter fra null, sier jeg at du må ha en guide.

    blue_mavis
    Deltager

    Jeg startet fra null, jeg fikk ikke hjelp, bare hvor du skal begynne er viktig, og hvis du er bestemt, er det ingenting som ikke vil være mulig hvis du sier at jeg gjør det.

    esma xnumx
    Deltager

    Jeg kom fra meg selv fremgang for å prøve jeg Tyrkia selv, jeg lærte noe publisitet til fortidens tid akkusativ dativ, men nå vet jeg ikke fremdeles bakover i min Hvor adjektivets konvolutter er så enkle verb å subjektl til olmuyo vær så snill olurmusunuz hjelp i meg

    Gin og tonic
    Deltager

    Tysk er et av språkene med mest materiale på internett. Det er veldig mange ressurser for å lære tysk.
    Hvis du spør hvilke metoder som kan følges når du lærer et fremmedspråk:
    1-grammatikk læres
    2-ord læres
    3-Noen setninger læres i form
    4-Øving er gjort

    Ved å gjøre disse kan du lære et fremmedspråk uten å gå på et kurs.

    ZUZUU til
    Deltager

    Jeg er i samme situasjon som deg. Jeg tror jeg vil lykkes uten å gå på noe kurs .. Jeg startet fra alfabetene, jeg gikk ganske mye mens jeg sa tall dager, lette verb, jeg sverger yuppi :)

    min japanske
    Deltager

    Du kan lære, men det vil ikke fungere med mindre du praktiserer praksis ..

    samet_kys
    Deltager

    Venner, kan du fortelle oss om den beste grammatikkboka, lese bøker, CD-er for venner som meg som starter fra bunnen av på tysk? :)

    yejades
    Deltager

    Det er så mange ressurser på internett nå at jeg tror ikke elefantkurs er nødvendig for mange mennesker. Selvfølgelig trenger noen guider. Denne situasjonen varierer litt fra person til person. I tillegg kan ikke språkkurs tilføre så mye rent praktisk fordi det er opp til den enkelte å lage dette. Men hvis du er en målbevisst og entusiastisk person, hvorfor ikke gjøre det selv? Også de som har lært et annet språk før vet bedre hva de skal gjøre når de lærer et andrespråk. Dette er selvfølgelig gyldig for vestlige språk. Språk som kinesisk og russisk er i en helt annen posisjon. Det viktige er å utnytte de mulighetene som finnes. Jeg fikk engelsk bakgrunn i forberedelsesklassen på videregående. Utenom det tok jeg ingen kurs. For det var bortkastet penger for meg. De hadde allerede gitt en god utdannelse når det gjelder grammatikk. Resten var opp til meg, for hvis jeg betalte dem ville de fortsatt vise meg de samme tingene. Jeg ryddet grammatikken selv. Jeg prøvde å snakke på Skype. Jeg pratet og det fungerte. Pluss at jeg hadde det gøy på samme tid. Ærlig talt, jeg føler ikke behov for å ta et kurs når jeg lærer et annet språk. Det finnes sider på internett som forklarer veldig god grammatikk. Jeg prøver å forske på disse og lære selv. Som jeg sa om å snakke, er det mange morsmål som kan hjelpe. Få en mikrofon og øv. Du lærer ham tyrkisk og han vil lære sitt eget språk...

    takk

    saalesk
    Deltager

    Jeg begynte nettopp tysk. Da jeg begynte, kjøpte jeg Fono's 2-sett tyske bok. Jeg lærer av meg selv nå er jeg ferdig med en bok, militærtjenesten grep inn, jeg glemte litt. nå har jeg håndtert denne hendelsen igjen. Jeg venter på rådene dine

Viser 9 svar - 1 til 9 (totalt 9)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.