Leksjon 1: Generell informasjon om tysk

> Forum > Grunnleggende tyske leksjoner fra bunnen av > Leksjon 1: Generell informasjon om tysk

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    Lara
    besøkende
    GENERELL INFORMASJON OM TYSKLAND

    Hei, før vi går til forelesningene, la meg gi deg litt informasjon om tysk.
    Vi er overbevist om at det vil være på plass for.
    Den er bundet til germansk stammers germanske indo-europeiske språk og er en av verdens mest vanlige tunger.
    Omtrent 120 millioner mennesker snakker tysk.
    Tysk er det mest talte morsmålet i Europa, og snakkes i mange land utenfor Tyskland.
    For eksempel er det det offisielle språket i Tyskland, Østerrike, Sveits, Liechtenstein, Luxembourg, Belgia og Italia.
    Generelt sett tror folk at det å lære tysk er vanskelig.
    eller om de nærmer seg dette problemet skadet. kan.
    Men generelt er det ikke vanskelig å lære tysk unntatt noen få emner. Arbeid esprisi,
    det er et faktum som ikke engang er kjent av de fleste tyske borgere. Men i et slikt miljø,
    Disse problemene vil bli dekket i detalj når sekvensen kommer inn.
    Snakk om å lære tysk, la oss fortelle deg resultatene av en undersøkelse fra eksperter:
    Som et resultat av de undersøkelser som ble utført av eksperterne, var intelligensen til folket som lærte tysk senere,
    mye bedre i forhold til forgjengeren. Det er selvfølgelig ikke vi, sier ekspertene.
    Når du snakker om hvilke, kan du forbedre din intelligens ved å lære tysk 
    Vi kan si at ord på tysk språk er lest som de er skrevet generelt. Det er mange unntak fra denne situasjonen.
    Men når du lærer å øve, vil uttale ikke være et problem for deg.
    Bokstavene er skrevet i store bokstaver uten å skille mellom navnene eller de spesielle navnene.
    Vi kan også si at andre språktalere enn tysk ikke har problemer med å lære tysk.
    Etter denne generelle informasjonen kan vi starte tyske leksjoner.

    Forholdet passerer også som lyn, og det skal legge deg nesten i gravens rede. (B.mesnev a)
    den olguntuz
    Deltager

    Takk for din fortsatte engasjement for arbeidet ditt.

    drikke
    Deltager

    Jeg vil lære alle aspekter av almanacay.

    den Nurleb
    Deltager

    herregud drømmene mine går i oppfyllelse ;) Tysk er det språket jeg har mest lyst til å lære..og jeg skal lære det her..tusen takk...

    den olguntuz
    Deltager

    Jeg håper drømmene dine går i oppfyllelse, hvis du virkelig vil lære, kan du lære og denne siden er veldig nyttig.

    anonym
    besøkende

    Takk så mye…

    anonym
    besøkende

    Takk venner Elinize, helse til hjertet ditt.
    Vi vil forsøke å lære sakte. :)

    gentleman
    Deltager

    alt du kan

    muratxnumx
    Deltager

    SPAR HVER REISE

    Kopf
    Deltager

    danke bis skallet...

    yavuzz
    Deltager

    Takk så mye ! Jeg håper jeg vil forbedre tysken min takket være deg.

    Tusen takk, vi startet fra første leksjon, må Gud hjelpe oss

    anonym
    besøkende

    KUN DANKE GUD

    tarakcixnumx
    Deltager

    Vi sa Bismillah og begynte å lære tysk, selv om jeg hadde sett det på videregående, men jeg håper det ikke blir vanskelig og jeg vil ikke bli motløs………

    Nicole *
    Deltager

    emeginere helse ..

    vatanxnumx
    Deltager

    Du har laget et veldig fint forum, jeg har akkurat begynt å lære tysk... danke schön!

Viser 15 svar - 1 til 15 (totalt 83)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.