KAN JEG BRENGE MINE BARN TYSKLAND

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    SEA 2019 KOLNE
    Deltager

    La meg først oppsummere VENNER 1 ÅR JEG ER I TYSKLAND AV FAMILIE FORENE mitt ekteskap min ILA GELDINIZ første jente i ekteskapet mitt i Tyrkia ALDEREN FOR SMÅ OG AVGÅENDE mor til ETT. JEG ARBEID I VOLLZEIT HER FÅR IKKE HJELP FRA STATEN HVA MÅ jeg gjøre for å bringe mine barn? Hva er vilkårene?

    hjerteløs
    Deltager

    Du går til utenrikskontoret, de ser på inntektssituasjonen osv. Du sier at hvis din nåværende ektefelle og dine to lønn er tilstrekkelig for deres fremtidige barn, sjekker og beregner den utenlandske leiligheten den VS variasjon i henhold til staten. Du kan vise det, du kan ta det uten problemer, du kan ikke ta det hvis barna fyller 18 år, jeg ville at du også skulle vite det.

    SEA 2019 KOLNE
    Deltager

    Veldig så ville lønningene våre ha nok, jeg tror totalt 3100 euro i inntekt, men jeg ønsket å lære noe annet du vil hvis jeg ville forberede deg, gå av ham hjem sq bakiyolarm rart eller er i auslandebehor de utenlandske grenene til her i en trenger å bruke konsolosluktanm fra turkiyede

    hjerteløs
    Deltager

    Hvor fra. Jeg må søke, informasjonen min. Nei, lønnen din er nok. De ser på størrelsen på leiligheten. Hvis jeg ikke husker feil, skal den være på 15 kvadratmeter per person, jeg er ikke sikker på at et hus på 70 kvadratmeter vil være nok.

    miacollogne
    Deltager

    Rapporter situasjonen i Jugendam, de vil fortelle deg hva som trengs

    de omerumutes
    Deltager

    Grundsätzlich ist es unerheblich, ob der in Deutschland lebende Ehepartner die deutsche Staatsangehörigkeit besitzt oder selbst Ausländer mit Aufenthaltserlaubnis ist. Wenn derjenige hier lebende Ehepartner / Kind deutsch ist, ist der Zuzug im Ergebnis einfacher.

    Generelt er det ikke påkrevd å få familiegjenforening fra barnet, det er ikke nødvendig å ha oppholdstillatelse, og ikke bare foreldrene til barnet, men også foreldrene kan dra nytte av foreldrene, så jeg anbefaler at du først søk familiegjenforening med barnet.

    På denne måten vil du ha en klar vei som en juridisk rettighet, da de generelt må forholde seg til det som er skrevet i følgende avsnitt "§ 29 AufenthG - Familiennachzug zu Ausländern". Sammen med disse juridiske rettighetene har de selvfølgelig også ønsker definitivt dokumenter angående alle forvaringsrettigheter til barna i Tyrkia.

Viser 5 svar - 1 til 5 (totalt 5)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.