Bursa Family Reunion 100% suksess

> Forum > Generelle tyske og tyske A1 Familiekombinasjonskurs > Bursa Family Reunion 100% suksess

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.

    BURSA FAMILIE GJENTFØRING
    Innenfor loven om familiegjenforening som ble vedtatt i 2007, fikk jeg mange erfaringer ved å representere Goethe Institute i Bursa og organisere eksamenene i Bursa.
    Mens denne loven ble vedtatt til i dag, har jeg lagt merke til at voksen- og skoleårene til disse praktikantene er langt etter, og med tanke på de sosiokulturelle forskjellene, la jeg også merke til at vi møter et annet publikum når det gjelder å lære tysk til personer med lite læring. erfaring. Vi må møte folks behov. Jeg ga meg natt og dag. Over tid fikk jeg erfaring og ble ekspert på "FAMILIE GJENFORENING". Jeg lærte deltakerne på dette kurset å lære etter pedagogiske metoder, og disse elevene utvikler også læringsevner sammen med språkundervisning. Derimot forberedte jeg mye tilleggsmateriale til eksamen. Takket være alt dette kom suksessen naturlig. Prestasjonen min varierer fra 99 til 100%. Jeg fikk mitt A1, A2, B1, B2 eksamenslærerbrev ved opplæring.
    Jeg vil dele disse erfaringene med en presentasjon på møtet organisert av "International German Teachers Association".
    Jeg deltok på mye trening for å forbedre meg selv. Spesielt til opplæringen av "Goethe Institute". Du kan se treningen min på min egen webside.

    ****

    dl_burak
    Deltager

    Serpil-lærer Jeg bor også i Bursa. Jeg ser etter et A1 eksamenskurs. Jeg vil være glad hvis du kontakter meg.

Viser 1 svar (1 totalt)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.