Tysk A1-eksamen familiegjenforeningskurs i Antalya (Tre Pluss språkkurs)

> Forum > Generelle tyske og tyske A1 Familiekombinasjonskurs > Tysk A1-eksamen familiegjenforeningskurs i Antalya (Tre Pluss språkkurs)

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    MuhaяяeM
    Deltager
    99,9% suksessrate fra Antalya Üçartı kurs i fremmedspråk

    Kurset Üçartı Foreign Language, som ligger i Dokuma-distriktet i Antalya og anbefalt av almancax, tiltrekker seg oppmerksomhet med svært høy suksessrate. Kurset, som ble etablert og administrert av tysklærer Ünal ÖZDAL, tilbyr engelsk- og russiskundervisning samt tyrkisk leksjoner for tyskere i årevis. Suksessraten for elevene som studerer på Üçartı Foreign Language Course, som regelmessig gir tyske familiegjenforeningskurs, er svært nær 100%.

    Grunnleggeren og lederen av tre språkkurs, Unal ÖZDAL, vår tysklærer, deltar ofte på Goethe-seminarer og har utmerket kunnskap om A1-eksamen. Han har mye mer erfaring enn han har vært i yrket i mange år. Det andre kurset er gitt helt GRATIS til traineene som ikke bestått eksamen selv om de ikke bestått eksamen. Vår Ünal instruktør lager spesielle programmer for de som forbereder seg på A1-eksamen og bruker forskjellige undervisningsmateriell. I tillegg gir han gratis tyske leksjonsvideoer utarbeidet For detaljert informasjon, vennligst kontakt kurset ved hjelp av kontaktinformasjonen nedenfor.

    Mange tysktimevideoer publisert på internett ble utarbeidet og stemt av Ünal ÖZDAL, tysklærer ved Üçartı fremmedspråkkurs. Læreren vår Ünals unike tysktimevideoer er publisert i "videoer"-delen av nettstedet vårt. I tillegg er disse videoene også publisert på delingssider som Facebook og YouTube og får høye treff.. Videoene hans Når du ser på, vil du se at læreren vår Ünal underviser på en fantastisk måte og du vil lære med glede.

    Det er mulig å nå læreren vår Ünal ÖZDAL og Antalya Üçartı Foreign Language Course på unalozdal.net.

    Hvis du leter etter et tyskkurs i Antalya, ikke bestem deg uten å se videoleksjonene til Üçartı fremmedspråk-kurs tysklærer Ünal ÖZDAL. Tyskkursvideoer utarbeidet av Ünal vil gi deg en anelse om den høye kvaliteten på utdanningen.

    Kontakt Almancax-medlemmer for å lære om spesielle rabatter og muligheter.

    Kontaktinformasjon for Antalya Üçartı utenlandsk språkkurs:

    Adresse: Lørdag markedsinngangsveving / ANTALYA

    Telefon: 0 242 346 36 66 – 346 37 77

    Bis Zum Ende
    Deltager

    99,9% suksessrate fra Antalya Üçartı kurs i fremmedspråk

    Kurset Üçartı Foreign Language, som ligger i Dokuma-distriktet i Antalya og anbefalt av almancax, tiltrekker seg oppmerksomhet med svært høy suksessrate. Kurset, som ble etablert og administrert av tysklærer Ünal ÖZDAL, tilbyr engelsk- og russiskundervisning samt tyrkisk leksjoner for tyskere i årevis. Suksessraten for elevene som studerer på Üçartı Foreign Language Course, som regelmessig gir tyske familiegjenforeningskurs, er svært nær 100%.

    Grunnleggeren og lederen av tre språkkurs, Unal ÖZDAL, vår tysklærer, deltar ofte på Goethe-seminarer og har utmerket kunnskap om A1-eksamen. Han har mye mer erfaring enn han har vært i yrket i mange år. Det andre kurset er gitt helt GRATIS til traineene som ikke bestått eksamen selv om de ikke bestått eksamen. Vår Ünal instruktør lager spesielle programmer for de som forbereder seg på A1-eksamen og bruker forskjellige undervisningsmateriell. I tillegg gir han gratis tyske leksjonsvideoer utarbeidet For detaljert informasjon, vennligst kontakt kurset ved hjelp av kontaktinformasjonen nedenfor.

    Mange tysktimevideoer publisert på internett ble utarbeidet og stemt av Ünal ÖZDAL, tysklærer ved Üçartı fremmedspråkkurs. Læreren vår Ünals unike tysktimevideoer er publisert i "videoer"-delen av nettstedet vårt. I tillegg er disse videoene også publisert på delingssider som Facebook og YouTube og får høye treff.. Videoene hans Når du ser på, vil du se at læreren vår Ünal underviser på en fantastisk måte og du vil lære med glede.

    Det er mulig å nå læreren vår Ünal ÖZDAL og Antalya Üçartı Foreign Language Course på unalozdal.net.

    Hvis du leter etter et tyskkurs i Antalya, kan du ikke bestemme deg uten å se videoleksjonene til Üçartı fremmedspråkkurs tysklærer Ünal ÖZDAL. Klikk her for å se de tyske kursvideoene utarbeidet av Ünal. (åpnes i nytt vindu)

    Kontaktinformasjon for Antalya Üçartı utenlandsk språkkurs:

    Adresse: Lørdag markedsinngangsveving / ANTALYA

    Telefon: 0 242 346 36 66 – 346 37 77

    antalya-germanca-course.jpg

    Vennlig hilsen til Unal lærer ..

    hekt0r
    Deltager

    Takk, dette emnet var veldig bra, jeg trengte slik informasjon. Er den ikke aktiv i Antalya for øyeblikket? Kan jeg også stille spørsmål jeg har?

    Sdinç
    Deltager

    Jeg kjenner ikke Ünal Hodja personlig, men jeg har hatt godt av alle familiegjenforeningsvideoene. Da jeg nådde ham fra en telefon på internett om at jeg lurte på om han fortsatt var i bruk, kom han tilbake til meg og svarte tålmodig på alle spørsmålene mine. Jeg har skaffet meg veldig nyttig informasjon som medlem av det tyske Tekno-nettstedet. Takk.

    Aykutsan
    Deltager

    hei, i tillegg kan jeg anbefale sdm språkskole i istanbul

Viser 4 svar - 1 til 4 (totalt 4)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.