å kjøre en bil fra Tyskland til Tyrkia?

> Forum > Cafe almancax > å kjøre en bil fra Tyskland til Tyrkia?

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    tugce_doerj er
    Deltager

    Hei,

    Tyrkia istiyorum.kardes å legge igjen bilen min der etter at han har brukt a'er. Må jeg gå langt? Er det mulig? Jeg har ingen informasjon. Ok, hvis informasjonen er nyttig, vil jeg sette pris på det :)

    vannfarge
    Deltager

    Hei,

    Tyrkia istiyorum.kardes å legge igjen bilen min der etter at han har brukt a'er. Må jeg gå langt? Er det mulig? Jeg har ingen informasjon. Ok, hvis informasjonen er nyttig, vil jeg sette pris på det :)

    Da jeg så hans trøst mens jeg stilte dette spørsmålet, skulle jeg ønske jeg kunne være verdig hjertets palasser som deg.
    Å ta en bil til Tyrkia og forlate den der er noe som kan koste deg mye penger. Gi opp denne ideen.

    La oss si at du vil ta en 2015-modellbil (fordi den ikke må være over 3 år), prisen på bilen for 3 år siden er 30 tusen euro.
    Kostnaden for denne bilen i 2018; 30.000 x 68% ?? => 20400 euro.
    Frakt og forsikringsmønster? Han avviser 500 euro.
    Beløpet som skal beskattes; 20900 Euro.
    Totalt alle skatter; 20900 x 88,80% ?? => ca 19.000 euro. (88,80% motorvolum mellom 1600 og 2000CC)

    Hvis du ga 15 tusen euro til denne bilen og kjøpte den, ville det totalt kostet deg 34.000 XNUMX euro.
    Er det verdt det?

    Selvfølgelig ikke verdt det .. det gir ikke mening. Han sier å gi opp hjertet mitt og lene meg tilbake fra fred.

    tugce_doerj er
    Deltager

    :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: Vel, jeg hørte at en bil ble tatt bare én gang, det var derfor jeg spurte. Ellers vet jeg også at det vil koste deg penger normalt. :D Jeg kan kjøpe bilen der for de samme pengene, med den logikken :)

    vannfarge
    Deltager

    :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: Vel, jeg hørte at en bil ble tatt bare én gang, det var derfor jeg spurte. Ellers vet jeg også at det vil koste deg penger normalt. :D Jeg kan kjøpe bilen der for de samme pengene, med den logikken :)

    Jeg er ikke overrasket over at du lever et så lykkelig liv med denne logikken. Jeg var misunnelig.

Viser 3 svar - 1 til 3 (totalt 3)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.