300 radiostasjoner direkte fra Tyskland!!

> Forum > Tysk kurs og innhold andre nettsteder tilbys og online tysk ordbøker > 300 radiostasjoner direkte fra Tyskland!!

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    Jentzsch
    besøkende

        https://www.surfmusik.de/land/deutschland 

        Venner, jeg ble ikke sliten og telte dem 300 radiokanaler fra hver stat og hvert språk. 😮 Alt du trenger å gjøre er å klikke "live" ved siden av kanalen du vil høre på. ;)
       

       

    opphøyet
    Deltager

    Takk min venn...

    teobromin
    Deltager

    nette raido på jakt etter en link til germanx-linken før jeg så siste gang jeg ikke besøkte nettstedet, sendte ikke vår live-tyske radiosending. så leser jeg siden acinc jentzschin, leser nå tyske sangene jeg utarbeider med privilegiet av tysk ehehe: D glad jeg ble kvitt alle nervene mine.

    jentzsch2
    Deltager

    veldig glad :))))))

    den ünlüfra
    Deltager

    hvordan får vi disse radioene
    Vennligst hjelp

    demlikxnumxc
    Deltager

    venner denne tysken Jeg er veldig forvirret for å hjelpe meg med å ha en venn

    opphøyet
    Deltager

    venner denne tysken Jeg er veldig forvirret for å hjelpe meg med å ha en venn

    hvordan får vi disse radioene
    Vennligst hjelp

    Hei kompisar

    Du skriver inn lenken gitt av jentzsch. Og der til høyre for radioen du vil høre på LIVE Du klikker på teksten. Og du venter litt. Noen ganger gjør det ikke vondt, men vanligvis gjør det det...

    demlikxnumxc
    Deltager

    sayin unlufrau radiostasjoner

    den ünlüfra
    Deltager

    Takk fant du
    yücel, men det får ikke smerten simdi igjen

    chronic_wak til
    Deltager

    tusen takk

    jentzsch2
    Deltager

    Du er velkommen. ;)

    ashley
    Deltager

    så vakker
    Takk så mye… :)

    iboxnumx
    Deltager

    Takk.

    Cansucuj
    Deltager

    hehehe :) coookkk qüzeLLL yaaaaaaaaaaaaaaaaa ;)
    Vielenn Dankkk! .. :)

    For punk rock electro lovers:https://fcstpaulifm.radio.de/

    3,14
    Deltager

    –> Takk for ditt harde arbeid, bror. Jeg oppgir en egen adresse selv om den står på listen. Klokken er nå 02:27, og selv nå gis nyhetene på tysk. De som ikke kjeder seg kan høre på tysk hele tiden her. Noe som Hörverstehen Übung. Klikk for å lytte hr-iNFO.

Viser 15 svar - 1 til 15 (totalt 17)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.