Hvordan tilbrakte du de første månedene i Tyskland?

> Forum > Nærings- og arbeidsliv i Tyskland > Hvordan tilbrakte du de første månedene i Tyskland?

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    himmel skudd
    Deltager

    Hei gutter, jeg kom til Hannover for to uker siden med visum for familiegjenforening. Jeg dro til den første utlendingsgrenen og registrerte meg for en adresse, men de avtalte den 90. januar for å konvertere 19-dagers visum til oppholdsvisum. Jeg mener, det er bare en måned, og siden språkkurset eller noe vil bli bestemt på den tiden, sitter jeg hjemme uten å gjøre noe, og kjeder meg veldig. Jeg føler meg veldig isolert, jeg har ingen mennesker rundt meg, jeg har ingen venner å snakke med. Heldigvis er det ingen tyrkisk nabo. Kan du gi meg forslag, hva kan jeg gjøre?

    https://www.almancax.com/almanca-aile-almanca-aile-bireyleri-ve-almanca-akrabalar.html

    yenicerixnumx
    Deltager

    Først av alt, velkommen til gökce

    Ich salvie dir nur 3 wörter. Langeweilig langeweilig langeweilig yuppi :)
    Dette er dagene da hodet ditt faktisk er det mest avslappede og samtidig det mest ubehagelige du vil ringe med lys i fremtiden. Når du begynner å lære språket og sakte blir kjent med omgivelsene, vil du tenke, wow, når jeg gikk forbi. Først er du som en fisk opp av vannet. Tilpasningsperioden har begynt akkurat nå. Jeg tror han må melde seg på kurset i utgangspunktet uten å kaste bort tid. Hvis den er full, kan det hende du må vente lenge denne gangen.
    Først og fremst tror jeg du blir kjent med miljøet. Kom ut, hva er rundt? Drikk en kopp kaffe på det mest sentrale punktet. Igjen, du er heldig i forhold til de fleste av oss. Du sier Hannover. Start tysklæringen. Lær deg selv et kurs hjemme. Litt ensomhet, litt stillhet vil kjede deg etter hvert, men hvis du finner deg en hobby og finner noe som kan distrahere tankene dine, vil tiden gå før. Velkommen tilbake til Tyskland.
    Sunt

Viser 1 svar (1 totalt)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.