Hva gjør en universitetsstudent i Tyskland?

> Forum > Nærings- og arbeidsliv i Tyskland > Hva gjør en universitetsstudent i Tyskland?

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.

    Hei venner, hvis min kone er 2 måneder gravid, drar vi til Tyskland etter 3 måneder og søker om visum gjennom barnet. Vil rekrutterere ansette meg som universitetsutdannet? Eller ville det være nyttig for meg å gjøre et yrke i jobber nær yrket mitt, dvs. kontorøkonomi, regnskap, menneskelige ressurser, etc., i disse yrkesfagene.

    yenicerixnumx
    Deltager

    Hei venner, hvis min kone er 2 måneder gravid, drar vi til Tyskland etter 3 måneder og søker om visum gjennom barnet. Vil rekrutterere ansette meg som universitetsutdannet? Eller ville det være nyttig for meg å gjøre et yrke i jobber nær yrket mitt, dvs. kontorøkonomi, regnskap, menneskelige ressurser, etc., i disse yrkesfagene.

    hilsener

    Et vitnemål vil være nyttig, men først bør du sjekke om yrket ditt er relevant her. Det betyr anerkenung på tysk. Selv om jeg ikke er helt sikker, tror jeg ikke Tyskland vil akseptere skolen og avdelingen du studerer på. For dette må du ha anerkjennung. Men gjør noen undersøkelser, kanskje vil det ikke være behov for anerkenung. her går du siden https://www.anerkennung-in-deutschland.de/html/de/
    Det er også tyrkisk språkstøtte. Herfra kan du forstå om det er et yrke eller ikke, og kontakte kompetente myndigheter for å sikre at skolen og avdelingen din er gyldig i Tyskland.

    Imidlertid, for å finne en jobb i hovedfag, bør du ha god kunnskap om tysk og til og med forretningstysk, spesielt monetære forkortelser. Siden det er en muntlig del, ser jobben direkte på det du lærer tysk på dette tidspunktet. Inntil da spiller det ingen rolle hvor jeg jobbet, bare tenk at jeg kan jobbe, dette er en vanskelig prosess. Vi lider alle av disse vanskelighetene, bortsett fra de som er klare til å jobbe i Tyskland, selvfølgelig. Selvfølgelig kan du gjøre yrker du nevnte her, men varigheten av yrket, for eksempel, de laveste 2 årene og de høyeste 3 årene.

    selametle

Viser 1 svar (1 totalt)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.