NØDVENDIGE DOKUMENTER FOR EKTESKAP I TYSKLAND.

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    fuk_xnumx
    Deltager

    1. [] Søker må være minst 18 år gammel

    2. [] Grunnleggende grammatikkeksamen Resultat original og 2 fotokopi

    (212 340 49 43 for språkeksamenavtalen). (Godkjent av Goethe-instituttet, TELC, ÖSD eller TestDaF)

    3. [] Søknaden må gjøres personlig

    4. [] 2 oppholdstillatelse søknadsskjema

    Søknadsskjemaene kan fås gratis fra inngangen til visumavsnittet før søknaden eller via konsulatets nettside.
    Det må være på tysk, komplett og leselig, og underskrevet av søkerens egen håndskrift

    5. [] 3 biometriske passbilder

    Siste 6 skal trekkes i måneder for å gjenspeile det siste utseendet
    * 45 må være X X NUMX mm i størrelse.
    * Ansiktet skal reflekteres fra forsiden, hodet ditt åpent og øynene dine synlige

    6. [] Passet er signert med minst 12 måned gyldig fra visum søknaden

    For visumutstedelse i passet må minst 2-siden være ledig fra BESØKERS sider

    7. Opprinnelig og fotokopi av søkerens internasjonale fødested

    (Du kan få det internasjonale fødselsregistreringsskjemaet fra befolkningsdirektoratet)

    8. [] Internasjonal ekteskapstillatelse eller original og kopi av brevet fra ekteskapskontoret i Tyskland

    9. [] Fotokopi av passkopien og siden som viser oppholdstillatelsen til ektefellen som bor i Tyskland

    Hvis ektefellen er tysk statsborger, må du sende inn en kopi av pass eller ID

    10. Opprinnelige og kopi av søkerens og hans ektefelles ektemann
    FORUMERS-delen i registret må fylles ut helt.

    (Du kan få fullstendig registreringsblankett fra befolkningsdirektoratet)

    11. [] Visa Behandlingsgebyr 60 Euro

    Visaavgift for mindreårige 30 Euro
    12. [] Visabehandling kan ta flere måneder

    13. [] Passport kopi

    Fotokopi av passportsiden, gyldighetssiden og den siste siden av befolkningsinformasjonen.

    Fotokopier av sider der identitetsinformasjon finnes på e-pass og sider der visum er til stede.

    14. [] Må presentere gamle pass hvis noen

    15. [] Oppføring på 4 på ambassaden for søknad

    advarsel:

    Vær ved porten til visa delen 20 minutter før din avtale tid, da det kun inneholder søkerens alınacaktır.siz sunget og arrangert for å bringe dokumentene er ferdig før avtale tid. Hvis det mangler i avisene, kan du ikke søke visum, må du få en ny avtale vil kansellere avtalen og betale gebyret. Den samme situasjonen ville være bekymret hvis det viser seg at du ikke bor i en av byene som omfattes av ambassaden. Billettkontoret kan be om ytterligere dokumenter for søknaden din.

    Mobiltelefoner, bærbare datamaskiner og store poser er ikke tatt i visumdelen og det er ingen rett ved inngangen.

    Før du søker om visum, ta kontakt med UPS-tjenestene i visumdelen og få all informasjon om retur av passet ditt.
    Vennlig hilsen,
    Tysk ambassade / konsulat generell visum informasjon og avtale tjeneste

    imponere
    Deltager

    Jeg skrev det på det andre stedet, men la meg skrive det kort her i detalj. Etter å ha giftet oss der i et kjære başvurulup-visum for ekteskap i Tyskland for å reise til Tyrkia igjen, fant vi ut at vi ikke også har en ekstra søknad? Etter utreisevisumet for ekteskap i Tyskland etter å ha giftet deg der, går du til Tyskland for å få tillatelse til å jobbe direkte, eller hvis det er noe å utvide igjen, eller bor jeg der ved å kontakte her, har jeg funnet en annen søknad etter ekteskapet kommet til Tyrkia?

    fuk_xnumx
    Deltager

    Du BayB du lese skriften already'll gå så heldig hvis du spør som de sier akkurat yanlizim gi klare tale er ikke inspirert hjemmefra eller lønn kan være lurt å ta vatandaslarind karriere de ønsker lønn boliger i noen stater det samme gjelder for tyrkiske borgere blir bedt om å blåse fall hvis Landratsamt hvilke dokumenter de ønsker, slik at du kan få informasjon i detalj derfra på ønskeligheten av
    allerede skrevet opp i tyskland eller ekteskapsdokumenter nødvendig for ekteskap.

    Baybars
    Deltager

    Du BayB du lese skriften already'll gå så heldig hvis du spør som de sier akkurat yanlizim gi klare tale er ikke inspirert hjemmefra eller lønn kan være lurt å ta vatandaslarind karriere de ønsker lønn boliger i noen stater det samme gjelder for tyrkiske borgere blir bedt om å blåse fall hvis Landratsamt hvilke dokumenter de ønsker, slik at du kan få informasjon i detalj derfra på ønskeligheten av
    allerede skrevet opp i tyskland eller ekteskapsdokumenter nødvendig for ekteskap.

    .. ja faktisk, den klare snakk, mens loven ikke kan snakke ..

    · 28 Familiennachzug zu Deutschen

    (1) Die Aufenthaltserlaubnis ist dem ausländischen

    Ehegatten eines Deutschen,
    mindrejährigen ledigen Kind eines Deutschen,
    Elternteil eines minderjährigen ledigen Deutschen zur Ausübung der Personensorge
    der er en av de mest kjente i verden. Slike er abweichend von § 5 Abs. 1 Nr. 1 i den Fällen des Satzes 1 Nr. 2 og 3 zu forsinket. Sikkert i henhold til § 5 Abs. 1 Nr. 1 i den Fällen des Satzes 1 Nr. 1 erteilt werden. Sie kann abweichend von § 5 Abs. 1 Nr. 1'm nisje personensorgeberechtigt den Elternteil eines Deutschen Minderjährige at Ledig den erteilt werden, wenn die Gemeinschaft familiäre wird schon im Bundesgebiet Gelebte. § 30 Abs. 1 Satz 1 Nr. 1 og 2, Satz 3 og Abs. 2 Satz 1 er fra den Fällen des Satzes 1 Nr. 1 entsprechend anzuwenden.

    Kalin skrev i explicitily, nå leverer jeg bør gis visum, men ikke definitive yaziyor .. dvs. prosedyrer ikke ønsker papir, absolutt får ingen kilde nå den nye blåser så rødt at de ikke kan .. så jeg snakker en netto så herrene ..

    fuk_xnumx
    Deltager

    baybars abi rolig misforståelse. Tysk statsborger olupd inntekt sertifikatet sier loven ikke nødvendig hvis man er så vennlige vi fikk dem til venner jeg ga eksempler telecasts informasjon, men i praksis de ønsker ønsket å få informasjon om dette emnet fra ansiktet eller deg mot feil en tut jeg ville ikke ønsker å spille

    mater
    Deltager

    Hei, min kone er tysk statsborger. De ba om inntektsattest fra henne. Siden hun var student signerte faren en 2-årig garantikontrakt fra notarius. De ga henne til utlendingenes bolig i byen Hagen Min onkels kone er tysk statsborger. Han tar yrkesopplæring i rent tysk. Han har en inntekt på 500 euro. Han betaler 410 euro i husleie. Han mottar 200 euro i bistand. De ba om et inntektsbevis for det siste. 6 måneder og han tok det med... og siden min onkel snakker tysk, tok han ikke med seg noe, sertifikat eller visum, til informasjon.

    EL-TURCO
    Deltager

    Hvis du ønsker å gifte seg i Tyskland ønsker min kjære ufukcug utklippstavlen dokumentet ikke ønsker en slik axnumx tyske forskeren ved dokumentert hvis gjort søkere til å gifte seg i Tyrkia Pris votes i mennesket snakker tysk kort offiseren er vanskelig nok oluyor.tecrübeyl til!
    Lønnsspørsmålet er allerede løst ved lov, som min bror Baybars sa! :-)

    fuk_xnumx
    Deltager

    Jeg vet tabıkı abicim eller sizleride jeg ikke hevde å si det mildt bi respektløshet eller noe galt abicim men i tilfelle jeg har en presentasjon og de sa hørte jeg at jeg hadde hovedmålet fra pressen på stedet, så som tysk vet borgere ham galle ønsket, og jeg dýyorum er rundt, hvis bare EU i exceptional'm ikke kondenseringstrykk, men hvis loven er helt tysk bevise uvitende axnumx Jeg trenger ikke et dokument. :)

    kjære ufukcug Jeg ønsker å gifte meg i Tyskland vil at utklippstavlen skal gifte seg i Tyrkia på den tyske forskeren. Hvis ferdig søkere ikke vil ha noe som vist av if at a1! rate i mann som snakker tysk kort, er offiseren hard nok oluyor.tecrübeyl til!
    Lønnsspørsmålet er allerede løst ved lov, som min bror Baybars sa! :-)

    den yeliz_orh
    Deltager

    Jeg er et nytt medlem her

    den tarsuslu
    Deltager

    fuk_18 bror, du skrev ovenfor, du har skrevet hele folkeregisteret til søkeren og hans kone, for eksempel den virkelige tyskeren for den tyske ektefellen (ikke tyrkisk eller noe) ... så hva skal vi gjøre for ham .. ingen normale fødselsattester nasjoner ville være glad hvis du hjalp meg med prøven min

    fuk_xnumx
    Deltager

    Hvis du aldri har vært en tyrkisk statsborger før fødselsattestet vil være tilstrekkelig i mitt samvittighetske tyske mønster, aksepterer han ham i navnet på grunn av noen

    fuk_18 bror, du skrev ovenfor, du har skrevet hele folkeregisteret til søkeren og hans kone, for eksempel den virkelige tyskeren for den tyske ektefellen (ikke tyrkisk eller noe) ... så hva skal vi gjøre for ham .. ingen normale fødselsattester nasjoner ville være glad hvis du hjalp meg med prøven min

    den tarsuslu
    Deltager

    Trengte du knapt å gi fullmakt for å bli tatt Trengte konsulatet i Tyskland at vi skulle få denne fullmakten, eller kan bli hentet fra utenlandske miljøer, jeg setter stor pris på svaret du skrev .. min kone vet du selvfølgelig at det vil være ett vann til for å motta inngangen og utgangen til Tyrkia? eller det enkleste hvor du kan kjøpe eller gjøre det, takk på forhånd for svarene dine  :)

    fuk_xnumx
    Deltager

    Du vil få dette dokumentet fra utlendingskontoret til det provinsielle politidirektoratet, men bare det politiske hovedkvarteret i provinsen må hentes fra filialene.

    Trengte du knapt å gi fullmakt for å bli tatt Trengte konsulatet i Tyskland at vi skulle få denne fullmakten eller kan bli hentet fra utenlandske miljøer, så setter jeg stor pris på svaret du skrev. eller det enkleste hvor du kan kjøpe eller gjøre det, takk på forhånd for svarene dine  :)

    fuk_xnumx
    Deltager

    selve

    den tarsuslu
    Deltager

    Hei venner, jeg skal gifte meg i Tyskland og det tyske ekteskapsregistreringskontoret vil ha en internasjonal ekteskapstillatelse fra meg. Jeg dro til folkeregisterkontoret i dag og de gir meg det ikke. Hvis noen vet hvilke dokumenter ekteskapskontoret i Tyskland krever, jeg ville være glad hvis de kunne hjelpe meg.

    fuk_xnumx
    Deltager

    hvorfor gir de ikke

Viser 15 svar - 1 til 15 (totalt 62)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.