Mot 3. året i Tyskland

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    ørn av
    Deltager

    Ja venner
    Hilsen alle fra Tyskland, da jeg kjempet den største psykologiske krigen i mitt liv.
    Ikke kom, bli vant til, forlate ektefellen og bli sparket fra huset
    Å kunne holde på livet igjen takket være å ha slektninger
    For å fortsette livet på et visst nivå akkurat nå ..
    Hvis fremtiden spør meg
    Hvis det blir spurt et tragikomisk svar når Tyskland er nevnt,
    1 i lufta
    Jeg sier aldri stol på 2 personer ..
    Foreløpig har jeg økter til 2023
    Min skilsmisse med min kone blir stadig forsinket på grunn av koronaen
    Hva som vil skje og hva som vil ende, er usikkert
    prosessen
    Tyrkia suger
    De sier den tryllestaven med 2 ender av den !!
    Tysklands dystre luft er tankevekkende
    Ensomheten er veldig, veldig vanskelig
    Ny bekjent som ble født her i AAA kvinnelige venner du kom fra da du var en dum kalkun ekskludering og kul stil
    Faktisk er et varmt og fredelig hjem den største lykkehemmeligheten.
    I dette kjedelige sosiale livet i Europa
    Du må holde psykologen din i live mens du fortsetter å kjempe i Tyskland
    Ordens glatthet, dens natur, de grønne innsjøene, dens mottakelsesstyrke
    Store faktorer som gjør deg lykkelig
    Men her er det sunless sosiale livet, kjedsomhet fokusert på næringslivet.
    Ha sier jeg, men jeg sier i Tyskland enn i Tyrkia
    Min indre stemme sier er alt penger !!
    Det er galt å se Tyskland bare som penger, men
    Når du ser på euroen, snur mannens godhet :)
    En vanskelig prosess
    Måtte Gud hjelpe alle

    hjerteløs
    Deltager

    fra turkiyede nerdete til et menneske eller små lokaliteter som folk har almanyay gore men turkiyede miljø Tilfeldig sammen med det sosiale folket kontinuerlig venn fra store byer i kinokonsert diskotek osv steder å gå og tømme tid Panini tilbringer folket på hvis Tyskland er helvete og alltid ikke alt, selvfølgelig, størrelsen på kalacaktir.par hvor viktig, men dessverre lovene i Tyskland som jeg forteller gercegi..türkiye monotone liv på dette stedet lenger fordi de alltid spør meg de samme svarene aliyorum.ora tyskland etc etc. hvordan ville kjedelig

    Nesibe av
    Deltager

    fra turkiyede nerdete til et menneske eller små lokaliteter som folk har almanyay gore men turkiyede miljø Tilfeldig sammen med det sosiale folket kontinuerlig venn fra store byer i kinokonsert diskotek osv steder å gå og tømme tid Panini tilbringer folket på hvis Tyskland er helvete og alltid ikke alt, selvfølgelig, størrelsen på kalacaktir.par hvor viktig, men dessverre lovene i Tyskland som jeg forteller gercegi..türkiye monotone liv på dette stedet lenger fordi de alltid spør meg de samme svarene aliyorum.ora tyskland etc etc. hvordan ville kjedelig

    du er absolutt enig i det du sier. Hvis kalkunen din samtidig gir et visst kvalitetsmiljø for å gjøre det til Tyskland, dessverre, litt zor😞. Jeg lider de samme åndelige problemene selv. Våre krigere som bor her har inntrykk av hva de ga, og vi lykkes uansett, de er i en merkelig sinnstilstand og holdning. Rart veldig rart. Men når livet først har begynt, er det enklest å stikke av. Men jeg har min egen trøst som sier at det verste alltid er en god side.

Viser 2 svar - 1 til 2 (totalt 2)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.