Tyske sms, meldinger, fine ord på tysk

> Forum > Tyske ordsprog, fine ord, dikt, historier, tyske meldinger > Tyske sms, meldinger, fine ord på tysk

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    nalanw
    Deltager

    Her kjenner jeg deg selv, og smiler deg.
    Bursdagsmeldinger:

    Jeg elsker deg, men det er vel, hvem dør sønnen, velkomne, hvem der er, og det er vel verdt det, og du er herlig og lykkelig.

    Jeg ønsker deg et rent og rent liv så klart som solen ... regn så varmt som snøfnugg. Gratulerer med dagen.


    Inder Küche? Alles Gute Auf dem Schreibtisch 40 er et skon eine tolle Leistung


    På bordet? Et flott arbeid (suksess) med 40 å huske hvor bilnøkkelen sist var ... Gratulerer med dagen ...


    Meldinger om kjærlighet

    Es gibt nur eine Sonne-die bist du!
    Es gibt nur einen Mond-der bist du!
    Er du glad i deg? Liebe-und die bist du!
    Für mich bist du einfach alles


    Det er bare en sol ... det er du!
    Det er bare en måned ... det er deg!
    Det er bare en stor kjærlighet… ..rommet er du
    Du er alt for meg (alt er sensin)

    VARTEN …… mit der Hoffnung i mir
    WARTEN mit .mit dem funken in mir
    WARTEN …… nur aich dich zu warten
    Meine Liebe
    Ich warte bis in die UNENDLICHKEIT ::


    VENTER la
    VENTER le
    Vent …… bare vent på deg
    Askim
    Jeg venter for alltid

    nalanw
    Deltager

    EN DEM TAG, EN DEM ICH DICH KENNENLERNTE KRIG DER SCHÖNSTE I MEINEM LEBEN…. : - *

    Dagen jeg visste deg var den beste dagen i mitt liv.

    ICH LIEBE DICH UND VIL DICH NICHT VERLIEREN
    DU BIST MEIN LEBENLANG I MEINEM HERZ

    Jeg elsker deg og jeg vil ikke miste
    Så lenge jeg lever,


    DU BIST VI ER EN TEIL VON MIR
    ICH GEORGE EWIG DIR

    Du er som et stykke av meg
    for alltid er du fornøyd ...

    Freunde sind wie Sterne.Du kan ikke si noe om det, men du vet ikke hva du skal si når du har det bra ...

    Venner er som stjerner, du ser ikke alltid, men du vet at de alltid trenger eger

    nalanw
    Deltager

    Deine Liebe og Wärme er opptatt av å ha søndag og unger.

    Din kjærlighet og varme oppfyller mine mest hemmelige ambisjoner og ønsker jeg har drømt om ...

    Manche Menschen machen die Welt besonders, i dem sie einfach nur da sind ...

    noen mennesker bare gjør verden spesiell med sin tilstedeværelse ...

    erlauben einem verrückten dich zu küssen aber,
    erlaube einem kuss niemals dich verrückt zumachen

    La en beruset kysse deg, men
    ikke la et kyss gjøre deg gal

    nalanw
    Deltager

    Ich Wünsche DR: Freude en jedem Tag, Engel auf einem Weg jedem, ein Licht und in jeder Dunkelheit einen Menschen, der liebt dich, denn es Du hast verdienter.

    Jeg ønsker deg glede hver dag, en engel til hver vei, et lys til alle mørke og en person som elsker deg fordi du fortjener det ..

    Nazira
    Deltager

    Wenn Du jemals ganz alleine bist,
    und niergends einen Ausweg siehst,
    dann send eine Träne zu mir,
    denn egal var passiert,
    ich helfe Dir!

    Når du er helt alene,
    og ikke hvor du skal bry deg,
    send meg en pseudo
    Uansett hva som skjedde i går,
    Jeg hjelper deg.

    Nazira
    Deltager

    Hab grad ein Anruf aus dem Himmel bekommen,
    Sie vermissen einen Engel,
    keine Angst ich hab Dich nicht verraten!

    Telefonen kom til meg fra himmelen,
    en engel er tapt,
    vær ikke redd jeg har ikke overlatt deg.

    nalanw
    Deltager

    Schlaf meine Engel.Träume von mir i dieser Nacht.Den dann treumeich von dir und hole dich im Traum zu mir

    Jeg vil se drømmer om deg i går, jeg vil se deg drømmer om i går, og jeg vil ta deg i drømmen om natten.

    Wenn ich könnte, ich würde fliegen, um beir dir in den armen zu liegen

    Jeg ønsket å fly Eger, for å kunne sove med deg i armene dine

    :-[Komm zu mir,zieh deine Hose und deine Unterwäsche aus.Setzte dich auf mich drauf und geniess es,bis es dir kommt!DEIN WC 😮

    nalanw
    Deltager

    Kjærlighet er å tenke, 
    Del kjærlighet, 
    Kjærlighet er et smil, 
    Kjærlighet er alt! 
    Happy Valentine's Day ...

    Liebe ist, nachzudenken, 
    Liebe ist, zu teilen, 
    Liebe ist, zu lächeln, 
    Liebe ist alles! 
    Schönen Valentinstag ...

    nalanw
    Deltager

    Selv om avstandene er langt 
    en klem av kjærlighet, et varmt budskap 
    foren hjerter... 

    Auch wenn die Entfernungen gross sind, 
    ein Schoß voller Liebe, eine warme sms 
    vereint Herzen...

    nalanw
    Deltager

    Å leve uten lengsel, lengsel uten kjærlighet, kjærlighet uten deg! Ikke glem at å elske er ikke å alltid være sammen, men å være sammen med deg selv når du ikke er det... Jeg er kanskje ikke med deg på denne Valentinsdagen, men min lengsel og kjærlighet er alltid med deg. Jeg elsker deg! 

    Das leben geht nicht ohne Sehnsucht, die sehnsucht nicht ohne liebe, die Liebe nicht ohne dich! Vergiss aber nicht das “sich lieben” nicht bedeutet das man immer zusammen ist, das auch wenn du fehlst bei dir zu sein…. Vielleicht bin ich diesen Valentinstag nicht bei dir, aber meine Sehnsucht, meine Liebe zu dir ist immer bei dir. Jeg elsker deg!

    nalanw
    Deltager

    Hvis jeg vet hvor mange kilometer vi har, er du alltid med meg, mitt sinn og mitt hjerte.
    Jeg elsker deg mer enn noe - alltid!

    Auch wenn viele Kilometer zwischen uns sind, så vel jeg skjønner, da er du alltid herlig. I meinen Gedanken und meinem Herzen.
    Ich liebe dich über alles - für immer!

    nalanw
    Deltager

    Ich hab Dich geliebt und im Herzen getragen. Nun bistår deg med deg og du er glad i Magen.
    Jeg elsker deg og jeg bærer den i hjertet mitt, men du kommer ned og du står i magen ..

    Ich liebe Dich allein, kein andrer soll es sein, kein andrer soll es werden, solang ich leb auf Erden.

    Jeg elsker deg bare, det skal ikke være noe annet, det vil ikke være noe annet, så lenge jeg lever

    363185pb.gif

    nalanw
    Deltager

    Jemand braucht deine Liebe und jemand braucht dich! Visste du var: Dieser Jemand bin ich !!
    Noen trenger din kjærlighet Og noen trenger deg! Du vet at dette er meg

    De auf meiner Haut Hände zu Spuren at wie ist denn nur eine Reise ins Paradies- dem Himmel så nah sein kann man dort!
    På samme måte som en reise i dette paradiset med hendene som berører huden, går det i går bare så nær skyene der.

    Hei…..lächle doch mal……….. genau so………..süss…..wenn du dich jetzt sehen könntest….. wüsstest du, warum ich nur dich liebe!!
    Hei……….smil………..det er det…………..søt……hvis du kunne se deg selv nå……….du ville vite……….hvorfor jeg bare elsker deg

    Das Wort liebe bedeutet: Laß mich nie allein, ich will immer bei dir sein.Ewig wollen wir zusammen sein.Bleib mir immer treu.Es soll immer Frieden sein
    Betydningen av kjærlighet: Ikke la meg være i fred, jeg vil alltid være ved din side. Ønsker å være sammen for alltid. Vær lojal mot meg. Det må alltid være frihet.

    Ich...Ich will...Ich will dich...Ich will dich nie...Ich will dich nie im...Ich will dich nie im Leben...Ich will dich nie im Leben verlieren!!!
    36221fg.gif

    nalanw
    Deltager

    Ich liebe Dich von ganzem Herzen, ohne Dich tut mein Herz viel schmerzen!
    Jeg elsker deg av hele mitt hjerte, mitt hjerte gjør vondt uten deg ...

    Nun sitz ich hier und bin allein, kan du ikke si noe om det? Jeg er så glad i det, jeg kommer til å dø! ICH LIEBE DICH !!!

    Jeg bor her, og jeg er alene, hvorfor kan jeg ikke være her? Jeg savnet deg så mye for denne meldingen for meg.

    nalanw
    Deltager

    Slå dolk i hjertet mitt, vær alltid sånn, ikke gå for dypt
    Fordi du er der min kjære!



    2. versjon:
    Slå dolk til hjertet mitt, la hjertet mitt skinne.
    Ikke gå for dypt, for DU er der, kjære!

    Stosse fra Dolch i mein Herz, lass es so stehen, aber steche ihn nicht zu tief rein, denn four bist DU meine Liebe!



    2. versjon:
    Stosse den Dolch i mein Herz, mein Herz soll auseinander reißen.
    Aber steche ihn nicht zu tief rein, denn fire bist DU mein Schatz.

    nalanw
    Deltager

    Det er ikke noe sted i mitt hjerte baska cicege,
    I går angriper du hjertets røtter.

    Es gibt keinen Platz für eine weitere Blume i meinem Herzen,
    den du har dein Wurzeln i meinem Herz geschlagen.

    Tenk på meg i hvert fall av regn,
    Hver dråpe i går er et kyss fra deg.

    Tenk deg, det er du, og det er en mich,
    denn jeder Tropfen ist ein Kuss für Dich.

    44ak.png

Viser 15 svar - 1 til 15 (totalt 77)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.