TYSK KURSPROBLEM

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    tugce_doerj er
    Deltager

    Jeg har vært på kurset siden november, og vi trengte å gjøre A1, A2 og B1 NORMALT. Vi har 1 måned igjen til eksamen, men vi er fortsatt halvparten av A2. JEG KAN IKKE TA EKSAMEN MED ET UTLØPT STORT. Vi var prøveeksamen 45 over 28 jeg mottok brev og unntatt tale. Jeg vet ikke hvordan systemet, men vi gir alltid poeng på lesen. Jeg MÅ TA MINST 2 I DENNE 33 EKSAMENENE FOR Å Motta B1. TALE- OG SKRIFTPUNKTER IKKE GJENTE. HVIS JEG IKKE KAN FÅ GODE PUNKTER FRA HOREN OG LESEN, KAN DU FULLFØRE DET MED BREV OG TAL, sa HOCA.

    DET ER ET NULLSYSTEM. VI KUNNE IKKE STUDERE FAGENE FORT FORDI KARAKTERNIVÅET ER LAVT, DE VIL AT VI SKAL TA B2-EKSAMEN FØR DU FULLFØRER A1. ESIM AUSLANDERBEHORDEYE SKRIVE BREV OG KLAGEKURS. JEG TOK KURSET I 5 MÅNEDER FORJØFES. HVIS JEG IKKE BESTÅR EKSAMEN, IGJEN 5 MÅNEDER TIL... HVA ER SYSTEMET FOR DEG? HVILKE TEMA ER DET I B1? JEG TENKER KANSKJE JEG SKAL JOBBE HJEMME OG DEKKE MIN SULT

    MuhaяяeM
    Deltager

    Hvis du også gir informasjon om plasseringen og navnet på det tyske kurset, vil du allerede informere og advare andre medlemmer og besøkende.

    tugce_doerj er
    Deltager

    plauen-euro-schule...

    netalman av
    Deltager

    Hei,

    I emner i Tyskland blir det faktisk gitt en plasseringsprøve før man blir tatt opp til emnet, dette er vel heller ikke tatt med i betraktningen her. Det varierer avhengig av delstaten Tyskland. Mens noen gir en 3-års utsettelsesperiode og kursene undervises veldig sakte, og selv om tysk undervises helt fra begynnelsen selv for de med A1-sertifikat, sier de i noen stater "ta med B1-sertifikatet innen 1 år eller vi vil ikke gi deg en økt."

    Venner, vi får så mange klager at jeg tror det; Tyrkia ser på disse manglene, men nasjonen vår 'Uansett hva som går bra nok i Tyskland, eller hvis vi flyttet til for et øyeblikk siden, la oss gå, la oss også se hvordan han skal gå på latterlige kurs alt fra fronten. Det er til og med de som knapt består en eksamen på 8. forsøk, noe som er veldig enkelt uten å ha nok infrastruktur. Årsaken er feil valg når du skal velge kurs. Og når vi drar til Tyskland, hører vi mange klager som vennen klaget på, Tyskland kommer fra nesen, kurset er fryktelige drømmer. Fordi tyske lærere snakker bare tysk, og de forklarer også en tung grammatikk på tysk som er langt fra språket vårt. Og selvfølgelig tror de at en person med et A1-sertifikat naturlig så og lærte disse fagene innenfor den rammen. Men siden det er et akselerert - VOICE PREPARATION COURSE - som er utarbeidet uten å se svarene på eksamensspørsmålene uten å faktisk se det, når du drar til Tyskland, for å gi et eksempel, når du sier hva som er 2 ganger 2 uten å lære 2222 ganger 22222 blir det et mareritt. Dessverre oppstår slike problemer når folk med forskjellige utdanningsnivåer og forskjellige aldre fylles i en klasse, slik det er tilfelle her. Meg, vær så snill, ikke vær sint, jeg er i Tyrkia allerede tysk her, lær dere alle være tilfelle Flaggbeløp på 30% som statistikk, eller Anna-bokstaver, sa Lizs brev at memorisering gjør at navnet har gjort mange grener verden som lærer bønnekurs.

    tugce_doerj er
    Deltager

    Jeg er litt annerledes enn situasjonen du beskrev. Jeg fikk A1-sertifikat i Istanbul, læreren vår var veldig god, vi lærte alt vi trengte å lære på kurset. Jeg har prøvd å lære tysk helt siden jeg kom hit. Jeg vet hvor viktig og nødvendig å lære tysk for å bo i Tyskland. Jeg bor i Øst-Tyskland, som i de store byene, jeg blir blandet med tyrkerne og lærer tysk, slurvete. Se temperaturen min, jeg aner ikke fordi det ikke er noen tyrker annet enn meg i byen der jeg bor.

    Når det gjelder emnet på kurset, hadde jeg ikke noe annet alternativ å spise. De åpner ikke klasse uten 20 personer her. Jeg har ikke åpnet noen skolekurs i nærheten av meg i år. Jeg drar til 4 byer hver dag. Jeg er på vei i 3.5 timer. Jeg står opp klokka 5 om morgenen og kommer hjem klokken 4 om kvelden. bare lær tysk, la meg gjøre det neste år b2-c1.

    Da vi startet kurset bestemte de nivået. Jeg startet fra a2. Jeg spurte når bursen startet, b1 vil være ferdig, de sa ja. men når læreren blir våt så sakte, blir vi bare våte i a1 og halvparten av a2n. Måneden vår vil være b1-eksamen, men vi har ikke lært noe under navnet b1.

    Nå har jeg rett i å klage på dette kurset? Jeg har ikke bodd her i årevis, la meg ta b1 før jeg får våte leksjoner. Vi hadde en mock-eksamen, jeg forsto ikke noe.

    reyyan til
    Deltager

    Min venn, jeg tok B1-eksamen i fjor. Jeg kan gi deg informasjon om kurset jeg deltok på. Jeg gjorde et kurs på VHS, Volkhochschule. først ble vi utsatt for prøveeksamen. Som et resultat av eksamen fortsatte vi i samme klasse for de som hadde god karakter eller ikke, og vi hadde 3 forskjellige lærere. På kort tid nådde alles nivå det samme nivået. vi avsluttet A2-boken til HUEBER. Jeg mener, vi har ikke sett noen B1-bøker. bare halvannen måned før eksamen ga lærerne oss stadig prøveeksamen. Ikke bare Hören og Lesen, de tok HÖREN, LESEN, SCHREİBEN og SPRECHEN i en og en halv måned prøveeksamen som om vi var i den virkelige eksamenen. Karakteren jeg fikk i første eksamen var nesten som resultatet ditt. Jeg så nivået mitt stige som et resultat av stadige prøvelser. vi har jobbet mye i brevet. De ga emner og skrev brev nesten hver dag. Våre prøvebrev ble evaluert og vurdert. Når det er mye igjen, stiger karakterene. folk har også erfaring.
    De fikk til og med SPRECHEN-seksjonen gjort som en ekte eksamen. De ga oss illustrerte papirer og fikk oss til å beskrive det vi så. De organiserte det sammen med to personer. For eksempel la vi en plan for bursdagen til en venn. Lærerne stilte oss spørsmål. vi introduserte oss selv. Dette var de spotte eksamenene som ble gitt til oss på bare en og en halv måned. Jeg avanserte meg med disse prøveeksamenene. Jeg forstår ikke hvorfor kurset ditt fremdeles ikke tar mock-eksamener. Ok, vi behandlet ikke B1-boka.
    Men jeg lånte HUEBER og SCHRITTEs B1-bøker fra biblioteket. Jeg jobbet i dem hjemme. Jeg skrev eksempler på brev som VHS lærte oss. 18 enheter. Se der hvis du vil. Fordi emnene i brevet er ett opp og ned det samme. Jeg skrev i sprechen-delen.
    Jeg vil også si at jeg gjør B2 akkurat nå. men boka vår er B1.

    Jeg vil gi deg emnene til B1, det vil si de nødvendige emnene for å forberede deg til eksamen.
    Det viktigste i brevet er konjunkturer. så hvor mange i setningene dine NEBENSATZ med HAUPTSATZ, og sammenhenger som forbinder disse to setningene (weil, dass, denn, oder, trotzdem, obwohl, deswegenLærerne våre sa selv at hvis du lager setninger med … osv.), gir de deg flest karakterer derfra.

    på en AKTIVE SENTNINGER med PASSIV SENTENCE Fokuser på fagene dine. Fordi passiv setning er veldig nødvendig i brevet.
    TIDER: presens (prasens), fortid (perfekt eller prateritum) Jeg fokuserte mer på perfeksjon. virker lettere for meg. fremtiden brukes ikke mye. prasens er tilstrekkelig fordi den er både til stede og til stede.

    artikler. nominativ, akkusativ, dynamisk og genitiv tilstand. tyngdekraften med visse artikler og ubestemte artikler
    r. Adjektivkonjugasjon (f.eks: das KLEİNE kind) 

    og PVERBER BRUKT MED ROSISJONER Jeg foreslår at du husker. Hvis du vet hvilket verb som får hvilken praktisering, kan du gjøre setninger enklere.
    FÜR GARANTİEREN, AN ERİNNERN, UM (SİCH)BEWERBEN, UM(SİCH)KÜMMERN, MİT (SİCH) TREFFEN…… osv..
    det er også eksamenseksempler på geothe på nettet. du kan teste deg selv der.
    Hvis du har problemer, er jeg klar til å hjelpe så vidt jeg vet. Jeg har ressursene jeg har jobbet med på kurset. Lykke til.

    tugce_doerj er
    Deltager

    Tusen takk for det du skrev. Vi har nettopp lært baglaclar. Den siste uken lærte vi adjektivene nye. Vi er bare halvveis. Praeteritum vi ble ikke våte :) vi ble ikke våte i Genetiv. de viste passive setninger som dette og passerte.

    Det som virkelig er viktig er at vi må få minst 45 av 33 i horen og lesen. Brevet og talen vil kun være et notat av mening. Vi får ikke poeng som deg. For eksempel fikk jeg 1 poeng i Lesen og Horen.De fullfører 30 poeng med bokstaver og taler. De gir deg allerede 3 bokstaver. ett nivå a2, ett nivå b2. Hvis du velger a1, uansett hvor ryddig og omfattende setningen din er, vil du skrive en a2-bokstav i hodet ditt...

    Jeg er den nyeste eleven i klassen. Alle er utlendinger med minst 3 års erfaring. Til tross for dette diskuterte vi problemet forgjeves i 1 måneder. Hva om vi fullfører a3 nå... Jeg skal prøve å gjøre noe på egenhånd, la oss se om slutten blir bra.

    Jeg kjenner 18 bokstaver, jeg dikterte dem, jeg prøver å skrive dem alle selv. Helt ærlig, jeg er ikke i forsendelsen lenger, jeg ønsker å la banen fullføre før jeg reiser, fordi jeg er veldig sliten.

    I 5 måneder har jeg våknet klokken 5 hver dag og kjørt ut på veiene i snø og gjørme, og tenkt at jeg skulle lære meg tysk, men nå ser jeg at det hele var forgjeves. På slutten av kurset vil vi fjerne og klage på alle temaene vi har tatt opp. Jeg bryr meg ikke engang om pengene jeg betalte. Jeg vet godt hvor vanskelig det er å reise 4 byer unna herfra med buss eller tog hver dag. Jeg vil ikke forlate disse med deg...

    Takk Gud, læreren min i Istanbul var så flink, det jeg lærte av ham ble grunnlaget, vi gjentok det han lærte meg de første 3 månedene... Best av alt, vi får se resultatet neste måned..

    Takk for hjelpen... ok :)

    Bthnkdgn
    Deltager

    Den vanskeligste delen i tyskkurs er B1. Faktisk, i A1 og A2, er ikke emner som genetikk eller passive nevnt, og jeg hadde en veldig vanskelig tid i B1. Jeg gikk på kurset i 3 måneder, jeg begynte sent på kurset, jeg hadde ikke noe håp om å bestå, men jeg var begrenset i å snakke godt skriftlig og fikk mitt B1-sertifikat.

    i hamburg

    Lesen / Horen

    Skriv

    Gradert i henhold til seksjoner kalt Sprechen

    For eksempel kan du få sprechen b1 hören a2-note så ser du delen du ikke kunne passere igjen.

    Jeg bestod så vidt. Siden jeg tok B1-kurset i 3 måneder, begynner jeg nå på B2-kurset. De sier at B2 er veldig vanskelig. Ærlig talt er A1 og A2 historien. I Tyskland kreves det minst B1 og B2, og til og med B1 er ikke nok for enkelte yrkesfag og jobber.

    tugce_doerj er
    Deltager

    Jeg er helt enig med deg. b1 er ikke nok, du trenger minst b2 for riktig tysk. Ingen kan finne varme her ved å snakke katt. bare tyrkiske selskaper gir varme. lykke til

    Mehmet kan
    Deltager

    hei, jeg fikk en 1-årsmøte og utlendingspolitiet sa at jeg også skulle gå på kurset for B1. Volkshoch ga Schule et dokument for å registrere seg. Må jeg gå til Volkshoch Schule? For eksempel hvis jeg registrerer meg hos en Goethe-filial i Tyskland og vil de godta B1-sertifikatet jeg mottok?

    Er det noen som virkelig vet om dette emnet?

    takk

    tugce_doerj er
    Deltager

    Jeg kjenner ikke systemet ditt i staten, men de ga meg en skolestudent derfra, sa de gorsurun. Allerede her ble ett kurs åpnet på grunn av mangel på utlendinger. men hvis det gjør vondt før, ville jeg gå til ham. Jeg ville valgt fra listen selv.

    tugce_doerj er
    Deltager

    Det er ingen ting i listen de ga meg, min venn har bare VHS og euroskule. Godtar de goethe? Hva gjør de? Jeg tror du spør ham, gå til ham, hvilke penger får du?

    netalman av
    Deltager

    HEI DER,

    VOLKSHOCHSCHULE ER EN VELDIG GOD INSTITUSJON. MINST FOR GOETHE. SELV KOMMER NOE AV LÆRERNE FRA GOETHE OG SELV SPRÅKLÆRENE ER I LÆRENE. DIN INFORMASJON.

    tugce_doerj er
    Deltager

    Hvis jeg ikke består eksamen nå, må jeg vente på at VHS skal åpnes, det er ikke noe annet valg igjen...

    Hvor lang tid tar det forresten å få b1-sertifikatet? Jeg er visum til 2014. Må jeg ta det i løpet av denne tiden, eller er det noen som vet om det før ???

    saalesk
    Deltager

    Jeg startet fra Halke for å begynne å lære tysk et sted
    Hvis det er noen forbedringer, vil fremtidige spesialkurs bli brukt...

    reyyan til
    Deltager

    Hvis jeg ikke består eksamen nå, må jeg vente på at VHS skal åpnes, det er ikke noe annet valg igjen...

    Hvor lang tid tar det forresten å få b1-sertifikatet? Jeg er visum til 2014. Må jeg ta det i løpet av denne tiden, eller er det noen som vet om det før ???

    Du må ta det til 2014. Du trenger ikke å kjøpe den akkurat nå. Men når du går på møtet på visumdagen i 2014, må du ha et B1-sertifikat, det vil si å få en ubestemt opphold. Hvis B1 ikke eksisterer, gir de fremdeles økter til en viss tid. 

Viser 15 svar - 1 til 15 (totalt 23)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.