Tyske ordlister

> Forum > Tyske talemønstre > Tyske ordlister

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    mc45
    Deltager

    Hei venner!

    I denne delen håper jeg våre venner som studerer tysk vil dele ordene de har utarbeidet eller samlet og husket.

    Først og fremst bør jeg si at ordene vi vil dele er de mest brukte ordene, men la oss forsikre oss om at det er en doc-fil (MS word) -fil.

    Jeg er student som studerer i tolking. Selv om språket familien snakker er tysk, er mor og tante lærere i tysk. Jeg ble uteksaminert fra språkavdelingen på videregående skole. (Engelsk) Så det jeg mener er at; Som en person som er veldig kjent med fremmedspråket, opplevde jeg dessverre en dårlig virkelighet som et resultat av erfaringene og studiene jeg har fått i arbeidet mitt; Ressurser og dokumenter på tysk er knappe. Men vi skal ikke godta det slik. Med dette resultatet bestemte jeg meg for å utvikle tyske arkiver og ressurser. Jeg vil at folk som tenker som meg skal møtes i denne delen. I denne delen vil jeg opprette en msn-adresse for partnerne jeg skal lage for meg selv. Jeg ser frem til vennenes oppmerksomhet og ideer i denne delen som jeg vil følge hver dag.
    Jeg fikk ikke oppmerksomheten jeg forventet på Almancam.com-siden, jeg håper det vil være det jeg vil ha her. Bra jobbing alle sammen!

    Langenscheidt grunnleggende tysk ordforråd

    Jeg tror denne boka vil være nyttig for deg. Men det er en ulempe, ordene i boka er på engelsk. Engelsktalende er heldige i denne saken. Godt jobba!

    https://rapidshare.com/files/165848700/3468494009-Basic_German_Vocabulary.rar

    Det inneholder ikke noe passord. Filtypen er pdf, jeg håper den fungerer for deg.

    Sahji
    Deltager