Tyske ordlister

> Forum > Tyske talemønstre > Tyske ordlister

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    mc45
    Deltager

    Hei venner!

    I denne delen håper jeg våre venner som studerer tysk vil dele ordene de har utarbeidet eller samlet og husket.

    Først og fremst bør jeg si at ordene vi vil dele er de mest brukte ordene, men la oss forsikre oss om at det er en doc-fil (MS word) -fil.

    Jeg er student som studerer i tolking. Selv om språket familien snakker er tysk, er mor og tante lærere i tysk. Jeg ble uteksaminert fra språkavdelingen på videregående skole. (Engelsk) Så det jeg mener er at; Som en person som er veldig kjent med fremmedspråket, opplevde jeg dessverre en dårlig virkelighet som et resultat av erfaringene og studiene jeg har fått i arbeidet mitt; Ressurser og dokumenter på tysk er knappe. Men vi skal ikke godta det slik. Med dette resultatet bestemte jeg meg for å utvikle tyske arkiver og ressurser. Jeg vil at folk som tenker som meg skal møtes i denne delen. I denne delen vil jeg opprette en msn-adresse for partnerne jeg skal lage for meg selv. Jeg ser frem til vennenes oppmerksomhet og ideer i denne delen som jeg vil følge hver dag.
    Jeg fikk ikke oppmerksomheten jeg forventet på Almancam.com-siden, jeg håper det vil være det jeg vil ha her. Bra jobbing alle sammen!

    Langenscheidt grunnleggende tysk ordforråd

    Jeg tror denne boka vil være nyttig for deg. Men det er en ulempe, ordene i boka er på engelsk. Engelsktalende er heldige i denne saken. Godt jobba!

    https://rapidshare.com/files/165848700/3468494009-Basic_German_Vocabulary.rar

    Det inneholder ikke noe passord. Filtypen er pdf, jeg håper den fungerer for deg.

    Sahji
    Deltager

    Acrobat Reader åpner ikke dette. Den sier "Det oppsto en feil ved å åpne dette dokumentet. Filen er skadet og kunne ikke repareres. ” – “Det er en feil i det åpnede dokumentet. " Filen er skadet og kan ikke repareres. Hvorfor sier han det?

    mc45
    Deltager

    Jeg prøvde å åpne, til og med lastet ned og åpnet den.

    mc45
    Deltager

    Acrobat-leseren din kan også være et problem. Oppdater programmet eller avinstaller programmet eller avinstaller det, last ned den nye 9.1-versjonen fra adobe-nettstedet og installer det, så vil det definitivt fungere, hvis det fremdeles ikke fungerer, prøv forskjellige programmer igjen, hvis ikke, er det eneste løsningen format, men jeg synes ikke det fungerer bra når du oppdaterer eller installerer det igjen.

    mc45
    Deltager

    Jeg nevnte ovenfor, min private msn-adresse for partnerne jeg skal opprette

    languagecenter@windowslive.com

    Hvis msn im vises offline, kan du også sende e-post. Jeg venter på dine ideer, ønsker og ønsker å samarbeide. Ha et hyggelig arbeid!

    Sahji
    Deltager

    Acrobat Reader vil heller ikke åpne noen av dem hvis det er et problem. Birtek åpnet ikke denne filen.

    mc45
    Deltager

    Filtypene i pc-miljøet er under visse navn, men de interne strukturene er forskjellige. Så la meg kort si at pdf-filen ikke er en eneste type. Hver pdf har forskjellige typer kodeker. Hvis versjonen av akrobaten din er gammel, kan den ikke åpne, så som sagt, installer 9.0-versjonen fra adobeninsiden. Men likevel, hvis du sier ikke, gjorde jeg det for deg, herr sahjn. Hvis den ikke åpnes, må du installere en ny versjon.

    https://rapidshare.com/files/269467418/Almanca_kelimeler_soezlue__287_ue.rar

    Sahji
    Deltager

    Denne gangen åpner den. Veldig fint. Takk for alt, men det er vanskelig for de som ikke snakker engelsk.

    merve_mrv
    Deltager

    Det var veldig hyggelig, jeg lastet det ned også, for de som vet det, super virkelig, takk mc45!

    mc45
    Deltager

    Takk for interessen, venner, jeg prøver virkelig veldig hardt, og jeg forbereder tyrkiske dokumenter selv. Ikke bekymre deg, jeg vil gjøre mitt beste.

    mehmetertas
    Deltager

    takk

    Halvmåne
    Deltager

    Jeg tror det er feil... det åpner seg ikke

    Vennekoblinger er døde, kan du fornye det? : - [

Viser 12 svar - 1 til 12 (totalt 12)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.