Tyske A1 eksamen takere

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    Ezggg
    Deltager

    Hei venner, jeg vil lære om erfaringene til de som tok A1-eksamen. Kan du skrive dine erfaringer om kurset og eksamen

    yenicerixnumx
    Deltager

    hilsener

    Jeg gikk inn på eksamen i Ankara. Fordi det er så mange køer i Istanbul :) Bare en månedskurs var nok for meg, selvfølgelig så jeg mange tyske kanaler fra internett hjemme. Du vet at eksamen er i 1 trinn. Hören, lesen, sprechen, schreiben. Hören lesen schreiben er lett, men jeg sitter litt fast fordi cd-konserten er vanskelig for noen som ikke er vant til språket. Du hører også den rungende lyden fra musikksettet. Ikke bli begeistret av sprechen. Jeg kom ut med et nytt språk slik at jeg kunne etablere det med setninger. 4 venner kom sammen med meg. vi var alle forferdelige fra hverandre. men jeg var borte, jeg kjenner ikke de andre. Gi svar ved å tenke rolig. fordi de andre vet hva det er. Du kan finne mye materiale relatert til a3-eksamener på nettstedet.

    selametle

    martyr şüheda
    Deltager

    Hei, må Gud hjelpe deg, dette er en vanskelig tid. Jeg tok også eksamen i Ankar, Istanbul er opptatt. Du må følge godt med, ellers kan du kanskje ikke ta eksamen på den datoen du planla. Når det gjelder å ta eksamen er det ikke vanskelig, men spenning kan forstyrre alt. Det påvirket meg ikke fordi jeg tok mange eksamener. Så langt jeg observerte i eksamen, kan folk ikke engang svare på veldig enkle spørsmål på grunn av spenning. Lytt mye i Hören-delen, hør på tysk hver dag, de fleste rocker denne delen, jo flere ord du kan i Lesen-delen, jo mer vil du forstå teksten som er gitt deg. Når jeg sier ord, bety ord på A1-nivå, hvis de er schreiben, skriver du bokstaver, det er nok av bokstavtekster for dem på denne siden og andre nettsteder. Studer grammatikken som er viktig i bokstaven. Hvis du kjenner grammatikken godt, kan du lage korrekte setninger. Sprechen er egentlig veldig enkelt, men siden det er snakk, er den vanskeligste og mest spennende delen i denne delen, du introduserer deg selv først, så er det kort, det er ord på kortene, du stiller spørsmål om dem Hvis du søker på dette del på denne siden, kan du finne ordene og spørsmålene. Vennene som gikk inn i denne delen med meg var så begeistret at de ikke kunne snakke i det hele tatt, så vær oppmerksom på dette. Ikke glem like poeng for hver del. Hvis du har andre spørsmål, svarer jeg på dem. Lykke til.

Viser 2 svar - 1 til 2 (totalt 2)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.