Erfaringer fra German A1 Family Consolidation Entrants

> Forum > Tyske A1 eksamen, A2, B1, tysk TOEFL, KPSS og andre tyske eksamener relaterte aksjer > Erfaringer fra German A1 Family Consolidation Entrants

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    mavigece
    Deltager

    Hei venner

    Jeg underviser studenter som må ta a1-eksamen for familiegjenforening i helgen. og jeg lurte på før a1 eksamen
    Er det noen som skriver inn og husker spørsmålene eller emnene? Jeg vil hjelpe elevene mine mer ..
    Tusen takk på forhånd…
    venner her, la oss dele våre erfaringer etter eksamen og eksamen.

    himmelen
    Deltager

    hei blå natt Jeg forbereder studentene til denne eksamenen, jeg leter etter det samme spørsmålet, og spørsmålene jeg har lært så langt blir stilt fra boka som heter start 1, hören (richtig oder falsch), sprechen og kort blir delt ut til grupper på 3-4 personer og bedt om å snakke om dem. Hvis jeg har mer informasjon, eller hvis du er det, la oss dele det, kom lett

    mavigece
    Deltager

    Takk, jeg har bånd og spørsmål om hatet, hvis du vil, kan jeg sende deg både kassetten og brosjyren. Det er selvfølgelig noe du kjenner veldig godt, at eksamentidene endres i visse perioder. Imidlertid kan dette heftet og båndet veilede deg hos læreren. Du kan forberede studentene ved å stille forskjellige spørsmål på samme måte.

    mel _-_ måned
    Deltager

    Hei, jeg tok eksamen 31. oktober og besto den. Du stiller et spørsmål om ham, og han sender deg et spørsmål, og så blir du spurt om et annet kort, jeg cvp deretter, så er det fortjeneste igjen. status

    mavigece
    Deltager

    Hei Mel_ay Tusen takk for delingen. Jeg håper du har bestått eksamen, og du har rett, dessverre er det en veldig vanskelig situasjon.
    Takk igjen for at du deler...

    jeg savner
    Deltager

    slm Jeg fant ikke denne start a1-boken, hvor kan jeg få den, jeg gjør meg klar for denne eksamenen og er i en veldig vanskelig situasjon.

    dyd_52
    Deltager

    venner, jeg forbereder meg, men jeg må jobbe så hardt vi kan, bare la oss ikke få panikk for mye, og vi må gjøre det hele tiden igjen. komme

    ((^ SeMa ^))
    Deltager

    venner, jeg tar eksamen i morgen :(() :(:(:(

    fortsatt seil
    Deltager

    venner, jeg tar eksamen i morgen :(() :(:(:(

    min venn 1. hvorfor spurte du ikke før denne gangen hva som er igjen i morgen her
                  2. hva vil du lære om eksamen
    la oss hjelpe deg med å spørre hva som er eksemplet du ønsker

    ((^ SeMa ^))
    Deltager

    Egentlig vet jeg hva som vil komme før meg i eksamen, men jeg hørte at lærerne jeg vil lære hjelper til med eksamen, eller grunnen til at jeg spurte dette er fordi de bare hjelper studentene.

    fortsatt seil
    Deltager

    Egentlig vet jeg hva som vil komme før meg i eksamen, men jeg hørte at lærerne jeg vil lære hjelper til med eksamen, eller grunnen til at jeg spurte dette er fordi de bare hjelper studentene.

    min venn, jeg så ikke at de hjalp noen, den første delen av eksamen, det vil si haren lesen schreiben, jeg hadde mye tid igjen i totalt 65 minutter. De forklarer ikke emnet for brevet på tyrkisk, la meg fortelle det også

    cetinxnumx
    Deltager

    Jeg startet nettopp kurset, jeg startet nettopp kurset, spørsmålene er visse fag, lærerne underviser i henhold til et av dem.

    mbarmeno
    Deltager

    Hei, jeg er Mbarmeno fra Hatay. Jeg har forberedt meg i 2 måneder og kurset er i ferd med å avsluttes. Jeg har problemer med å få eksamensdatoen. Ring dem etter 7. januar. En venn spurte meg også hva innholdet i eksamen var er. Eksamensprøven gitt av Goethe er den samme som den på adressen jeg vil gi. Spørsmålene er selvfølgelig forskjellige. Periodisk, men eksamenssystemet og spørsmålsformatene er like. Goethe kan ikke gå utover dette. Vær sikker , kan dette eksamenseksemplet være din guide. Klikk på eksamensdelen for familiegjenforening på www.almanyagocyasasi.com eller ( http://www.goethe.de/lrn/prj/pba/sd1/mat/deindex.htm.  ) Skriv dette direkte og du vil motta en eksamensprøve. Jeg håper denne adressen vil hjelpe alle vennene mine som trenger det. Å, og før jeg glemmer det, kan du kjøpe Goethes A1-bok derfra, det er en tysk bokhandel bare 20 meter unna fra instituttet Spør tjenestemannen i informasjonsavdelingen til instituttet, han vil umiddelbart beskrive morgendagen, det er veldig nært. .lykke til alle sammen. Hvis noen har ny informasjon, så del den...!!!

    mbarmeno
    Deltager

    https://www.goethe.de/lrn/prj/pba/sd1/mat/deindex.htm  Når denne siden åpnes, klikker du på Modelsatz, det nøyaktige eksemplet på alle 4 delene av eksamen er der innen...

    sawyer06
    Deltager

    Venner, jeg tok eksamen Start 1 i dag. Jeg besto med 98 poeng... Det er ikke en eksamen å være redd for. Bare finn frem dokumentene og studer til de nødvendige tingene. Lykke til alle sammen...

    fortsatt seil
    Deltager

    Venner, jeg tok eksamen Start 1 i dag. Jeg besto med 98 poeng... Det er ikke en eksamen å være redd for. Bare finn frem dokumentene og studer til de nødvendige tingene. Lykke til alle sammen...

    gratulerer venn, bravoo, du fikk en flott poengsum, så jeg forsto ikke hvordan du fikk eksamen i dag, og du lærte resultatet fordi goethe ikke gir samme dag

Viser 15 svar - 1 til 15 (totalt 3,074)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.