Tyske statsborgers lønn

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    nsyyn
    Deltager

    Hei venner,

    min kone er en tysk statsborger og gjør ausbildung. Gjør de et lønnsproblem i familiegjenforening? Hvis du nylig har søkt om visum, kan det svare?

    Jeg har visumavtale 15. januar, og denne saken blir fanget i våre sinn.

    fuk_xnumx
    Deltager

    Tyske statsborgere ber ikke om lønn bodrasi, ikke bekymre deg, det vil ikke være et problem.

    nsyyn
    Deltager

    Tyske statsborgere ber ikke om lønn bodrasi, ikke bekymre deg, det vil ikke være et problem.

    Sir, er denne informasjonen sikker? Vi hørte at det er ønsket i henhold til de nyeste lovene.

    fuk_xnumx
    Deltager

    Jeg må søke på siden der det er lover, jeg tror ikke loven har endret seg litt

    Sir, er denne informasjonen sikker? Vi hørte at det er ønsket i henhold til de nyeste lovene.

    mustafad
    Deltager

    Professor, jeg har samme situasjon. Min kone er tysk statsborger, det er bedt om en 3-måneders lønnsgrunnlag. Vi venter nå på å fullføre den 3-måneders kjelleren for å levere dokumentene. Hvis du ikke vil lage planen din som forespurt, er dette din sjanse.

    nsyyn
    Deltager

    Professor, jeg har samme situasjon. Min kone er tysk statsborger, det er bedt om en 3-måneders lønnsgrunnlag. Vi venter nå på å fullføre den 3-måneders kjelleren for å levere dokumentene. Hvis du ikke vil lage planen din som forespurt, er dette din sjanse.

    Jeg håper det ikke er ønsket, så hvorfor vil du spørre en lønn fra noen som driver et yrke?

    Hvis situasjonen din blir klar, kan du skrive her?

Viser 5 svar - 1 til 5 (totalt 5)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.