Spørsmål om min familiegjenforening.

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    Tayni
    Deltager

    Hei alle sammen,
    Er forloveden min et problem for en tysk statsborger og familiegjenforening fra Tyskland?
    Er det nødvendig at min kone returnerer til Tyskland og informerer de kompetente myndighetene om ekteskapet hennes før jeg søker om visum for familiegjenforening? (Vi vil søke umiddelbart etter bryllupet)
    Hvor lenge siden er det nødvendig å bestille visum for familiegjenforening?
    Jeg ville være glad hvis du har noe å legge til.

    Jeg håper alle får visum så snart som mulig. God dag. Gud velsigne alle.

    fuk_xnumx
    Deltager

    Du kan få det i konsoloslukda pålagt å rapportere til myndighetene om ekteskap og tysk statsborger som kalkun vil være på spørsmålet om familiegjenforening visum når du kjøper

    Tayni
    Deltager

    Du kan få det i konsoloslukda pålagt å rapportere til myndighetene om ekteskap og tysk statsborger som kalkun vil være på spørsmålet om familiegjenforening visum når du kjøper

    Tusen takk, lærer, for svaret ditt. Er det mulig å få tak i dokumenter som opphold fra konsulatet?

    fuk_xnumx
    Deltager

    hva som kreves for min kones oppholdsbevis

    Tayni
    Deltager

    hva som kreves for min kones oppholdsbevis

    Jeg vet at du for visum for familiegjenforening trenger et oppholdsdokument som tilhører ektefellen som bor i Tyskland.

    fuk_xnumx
    Deltager

    Du har kanskje ikke mottatt de nødvendige dokumentene for å gifte deg, fordi jeg tror de er et eget problem, og de forespurte dokumentene er i det skjemaet du kan sjekke der igjen eller fra konsulatets side

    Tayni
    Deltager

    Du har kanskje ikke mottatt de nødvendige dokumentene for å gifte deg, fordi jeg tror de er et eget problem, og de forespurte dokumentene er i det skjemaet du kan sjekke der igjen eller fra konsulatets side

    Lærer, jeg beklager at jeg ikke kunne uttrykke meg.
    Vi tok alle papirene våre til bryllupet. Bryllupsdagen vår er ok, vi bare venter på dagen vår.
    Problemet er at hvis et dokument vil bli forespurt fra konsulatet etter bryllupet?

    fuk_xnumx
    Deltager

    dokumenter for visum etter ekteskap allerede i Tyskland kan du se etter dokumenter som kreves for et fullstendig visum på nettstedet der, kan du rapportere til tyske myndigheter på konsulatet.

    den Morslipdo
    Deltager

    Lærer, jeg beklager at jeg ikke kunne uttrykke meg.
    Vi tok alle papirene våre til bryllupet. Bryllupsdagen vår er ok, vi bare venter på dagen vår.
    Problemet er at hvis et dokument vil bli forespurt fra konsulatet etter bryllupet?

    Hvis ektefellen din leier bolig og hus, må han / hun ta leieavtalen med seg. Hvis han / hun giftet seg og ble skilt før, trenger de et sertifikat. Ekteskapet vil finne sted i Tyrkia

    Tayni
    Deltager

    Hvis ektefellen din leier bolig og hus, må han / hun ta leieavtalen med seg. Hvis han / hun giftet seg og ble skilt før, trenger de et sertifikat. Ekteskapet vil finne sted i Tyrkia

    Ja, mannen min har et gammelt ekteskap. Bryllupet vil være i Tyrkia.

Viser 9 svar - 1 til 9 (totalt 9)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.