Hjelp om nødskilsmisse.

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    derbederxnumx
    Deltager

    Hei venner, ca 2 år og 4 måneder var jeg gift med min kone under samme tak, og konas uendelige løgnproblemer og ekteskap på 1 dag var ikke noe for meg. For 25 uker siden søkte jeg på økten og for 2 uker siden, min kone skrev til evraga getrennt leben, signerte den, jeg overleverte den, Auslanderbehorde ga meg ikke en CV, jeg gikk selv og den personlige rasistiske vennen der sa dumme ting som formålet med å være her er over til meg og sa at vi vil ikke forlenge økten. Jeg fullførte b1-orienteringskurset mitt. Jeg bodde i samme hus i 2.5 år, og jeg ga mine 10 år til denne personen som vil bli min kone. Hva kan jeg gjøre nå folk Stuttgart 25 km unna baden w. Jeg har ikke vært i stand til å jobbe i et eneste selskap i 1 år uten avbrudd, men jeg har ikke fått sosialhjelp i andre selskaper før i dag, og jeg har betalt lånet til huset hans før jeg giftet meg siden jeg kom og nå har jeg en festjobb i nesten 17 måneder.
    Jeg jobber i et stort selskap gjennom zeitfirma. Jeg trenger din presserende støtte. Jeg har ingen. Min kone smurte meg, min eneste feil er at siden dagen jeg kom til Tyskland, jobbet, jobbet, var koblet til hjemmet mitt og familien min .. Det var litt lang.

    fuk_xnumx
    Deltager

    Det er grunnleggende hestesko i München, jeg sier en ekspert på disse spørsmålene, noen sier at du må være gift i 2 år, noen sier at du må forbli gift i 3 år, noen sier at det ikke er mange mennesker i loven, men jeg antar at de vil utvide den verste økten 1 år 1 år. 

    derbederxnumx
    Deltager

    Det er grunnleggende hestesko i München, jeg sier en ekspert på disse spørsmålene, noen sier at du må være gift i 2 år, noen sier at du må forbli gift i 3 år, noen sier at det ikke er mange mennesker i loven, men jeg antar at de vil utvide den verste økten 1 år 1 år.

    Jeg kontaktet ham og han har 3 euro utgifter, la oss se om vi appellerer, jeg vil fortelle deg hva som vil skje.

    volkanxnumx
    Deltager

    For det første, bli frisk snart. Jeg bor på reutlingen. Hvis du vil legge igjen ditt private nummer, hjelper jeg så mye jeg kan.

    derbederxnumx
    Deltager

    For det første, bli frisk snart. Jeg bor på reutlingen. Hvis du vil legge igjen ditt private nummer, hjelper jeg så mye jeg kan.

    Jeg kastet nummeret mitt fra spesialbror

    hjerteløs
    Deltager

    Hilsen før denne tråden mye. Vi delte, vi kommenterte, la meg prøve å hjelpe igjen. For å få et ektefelleuavhengig visum, må du holde deg under samme tak i 2 år, hvis ektefellen din er tyrkisk statsborger, 3 år. Hvis du får føttene hvis du gjør det, kaller de vanligvis utenlandsk sirkel tilbake til VSA turkiyede tror de ikke kjenner loven til alle, mens ingen slike rettigheter. De er forpliktet til å holde en økt. Inspirer Turk. Imidlertid er det uansett ikke noe problem, skilsmisseperioden varte nøyaktig to år for meg, i løpet av den tiden vil de gi opphold, og så lenge du fortsetter å jobbe, vil du gå tilbake til visumarbeidervisum med mindre du får hjelp fra staten . Og selv om du tjener 1000 euro, ikke få noe statsstøtte på papiret. Hvis du bor separat nå, forlenger det den ubestemte botiden. Du må jobbe i 5 år, og det vil ikke være noe problem. Min personlige forespørsel fra venner som vil stille slike spørsmål, er barnets statsborgerskap eller inspirasjonens statsborgerskap hvis det er et tilfelle av ekteskap, hvis familiegjenforening er over barnet, for å hjelpe deg. Spesifikasjoner. Da kan vi hjelpe deg mer detaljert.

    derbederxnumx
    Deltager

    Hilsen før denne tråden mye. Vi delte, vi kommenterte, la meg prøve å hjelpe igjen. For å få et ektefelleuavhengig visum, må du holde deg under samme tak i 2 år, hvis ektefellen din er tyrkisk statsborger, 3 år. Hvis du får føttene hvis du gjør det, kaller de vanligvis utenlandsk sirkel tilbake til VSA turkiyede tror de ikke kjenner loven til alle, mens ingen slike rettigheter. De er forpliktet til å holde en økt. Inspirer Turk. Imidlertid er det uansett ikke noe problem, skilsmisseperioden varte nøyaktig to år for meg, i løpet av den tiden vil de gi opphold, og så lenge du fortsetter å jobbe, vil du gå tilbake til visumarbeidervisum med mindre du får hjelp fra staten . Og selv om du tjener 1000 euro, ikke få noe statsstøtte på papiret. Hvis du bor separat nå, forlenger det den ubestemte botiden. Du må jobbe i 5 år, og det vil ikke være noe problem. Min personlige forespørsel fra venner som vil stille slike spørsmål, er barnets statsborgerskap eller inspirasjonens statsborgerskap hvis det er et tilfelle av ekteskap, hvis familiegjenforening er over barnet, for å hjelpe deg. Spesifikasjoner. Da kan vi hjelpe deg mer detaljert.

    Hei bror, min kone er tysk statsborger. Jeg har vært gift i 2 år og 5 måneder, og jeg har jobbet. Jeg har ikke fått noen hjelp fra staten, men dessverre, når du kommer over en rasistisk person, gjør det ikke det skjer, står du alene med trusler. Uansett, jeg ga den til den grunnleggende nalaen, den klarer det, men den koster litt salt..

    hjerteløs
    Deltager

    Hvis han ikke sover, må du ikke ødelegge psykologien din forgjeves. Selv om den utenlandske leiligheten gir problemer, vil du få penger til advokaten, men du kan få visum uavhengig av ektefellen din. Ingen kan sende deg og fortsette å jobbe med mindre du går. Etter 5 års arbeid vil du motta din på ubestemt tid, hilsen.

    muhendus
    Deltager

    Hvis ikke spesielt, vil jeg spørre noe? Er ektefellen din tysk eller tyrkisk født i Tyskland? Visste du ikke at du også var rasistisk uten å gifte deg?

    Rasisten er ikke hans kone, men betjenten på utlendingskontoret er det jeg forstår. Rasisten gifter seg uansett ikke med den fremmede.

    derbederxnumx
    Deltager

    Hvis ikke spesielt, vil jeg spørre noe? Er ektefellen din tysk eller tyrkisk født i Tyskland? Visste du ikke at du også var rasistisk uten å gifte deg?

    Hvorfor skal min kone være rasistisk, bror? Offiser som er rasistisk .. min kone er tysk statsborger tyrkisk

Viser 9 svar - 1 til 9 (totalt 9)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.