A1 EXAMINATION MEXT NEW

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    sevimlihex til
    Deltager

    TRENGER JEG BREV FOR Å HJELPE VENNENE dine Umiddelbart?

    sevimlihex til
    Deltager

    VENNER HJELPER INGEN ..

    reyyan til
    Deltager

    Det er mange A1 testbrevprøver på nettstedet. Du finner det hvis du søker etter A1-eksamensdelen. Det er umulig for fagene å være nøyaktig det samme med prøvebrevet til de nye sensorene. Spørsmålene til hver eksamen er forskjellige fra bokstavfagene.

    reyyan til
    Deltager

    kjære heks

    La meg gjenta det en gang til for å hjelpe deg, jeg ba deg om å søke på nettstedet for å finne eksempler på A1 eksamensbrev, og jeg nevnte umuligheten av at bokstavemnene i hver A1-eksamen var den samme som bokstavemnet i forrige eksamen men du forstod meg ikke, eller hva kan jeg si til deg nå. Du er spesiell for meg! Vel, du svarte som du vet så mye! Du skrev en melding som å lage moro. Hvis du hadde skrevet den meldingen her, ikke privat, ja jeg vet mye, og jeg har ikke kommentert noe jeg ikke vet. 
    Jeg har vært på dette nettstedet siden 2008 og har delt alt jeg vet og lært så mye jeg kan. Ingen behov for uhøflighet. Du kan ikke sende meg en privat meldingskommentar med et dumt ord som min vakre. Hvem kjenner meg vet på dette nettstedet. Jeg prøvde å hjelpe så mye jeg kunne innenfor rammen av min kunnskap. Jeg lærte det jeg ikke vet på dette nettstedet. Okeyyy !!!! [

    sevimlihex til
    Deltager

    :)

    mürselxnumx
    Deltager

    a1 Er det ingen brev publisert i september 2015? For guds skyld, vær så snill å skriv dem hvis vi deler dem, det vil være veldig nyttig for de som skal ta eksamen og skribenten vil få mange bønner. 

    haribo1
    Deltager

    Jeg deler to eksempler på brev, venner. Det første brevet kom ut i eksamen jeg tok 08. desember, og det andre er et annet eksempel på et brev som kom ut i eksamenene.

    Sie fahren am nachsten Donnerstag nach Leipzig. Sie need ein Zimmer für eine Nacht.
    Schreiben Sie an das Gastehaus:
    -Warum schreiben Sie?
    -Preis Zimmer?
    -Ankunftzeit

    den andre også

    Sie haben Ihre Freundin Anna lange nicht gesehen and möchten mit ihr essen gehen.
    Schreiben Sie exp:
    -Warum schreiben Sie?
    -Vei. essen
    -treffen vil

    Kom lett alle sammen.

    beklemeyap Up
    Deltager

    https://youtu.be/E89NOQ59AYQ    Jeg fant denne videoen på YouTube. Det er mer enn 50 eksempler for de som trenger det.

Viser 7 svar - 1 til 7 (totalt 7)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.