A1 familiegjenforening EKSAMEN ?????

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    hcrsvml
    Deltager

    VENNER SOM TAR NY EKSAMEN MELLOM DU IKKE LIKER HVIS DU VET HVA ER I BREVENE OG KORTEN. TSKRLR.

    fuk_xnumx
    Deltager

    mann, finn gamle bokstaver i bokstaver, det er på siden, arbeid for dem, de kommer alle ut det samme

    mitt paradis
    Deltager

    mann, finn gamle bokstaver i bokstaver, det er på siden, arbeid for dem, de kommer alle ut det samme

    Sjekker jeg ut de på dette nettstedet, eller de på goethenin-nettstedet?

    fuk_xnumx
    Deltager

    Det spiller ingen rolle at det er nok å gjennomgå alle bokstavprøvene som er like med dem i dammen, minst 2 eller 3 ganger, det er nok å se gjennom dem minst 30 eller 10 ganger.

    mitt paradis
    Deltager

    Det spiller ingen rolle at det er nok å gjennomgå alle bokstavprøvene som er like med dem i dammen, minst 2 eller 3 ganger, det er nok å se gjennom dem minst 30 eller 10 ganger.

    Du tar feil, du har 25 poeng i hver seksjon

    fuk_xnumx
    Deltager

    Jeg tar ikke feil bokstav 10 poeng er ikke delen der brevet er, det er ikke en schreiben, det er ikke en eneste bokstav i den, det er andre emner du trenger å skrive, jeg sa ikke seksjonen og jeg skrev godt fordi jeg skrev 10 poeng.

    Du tar feil, du har 25 poeng i hver seksjon

    netalman av
    Deltager

    Hei,

    Beklager, du har feil. Seksjonen Schreiben (skriving) består av 25 poeng og brevskriving og skjemautfylling.
    Bokstav for bokstav totalt 17 poeng. Den er skrevet i henhold til instruksjonene de gir. Tittelen og avskjeden får 1 poeng hver, antall direktiver i midten er delt på 15. I skjemaet er det gitt 8 poeng og en tekst. I følge den informasjonen stilles det 5 spørsmål. 1,66 poeng hver.

    fuk_xnumx
    Deltager

    Jeg ønsket å si grunnpunktene, hver seksjon er 15 poeng i grunnpunktene, 10 poeng i grunnpunktet i bokstaven jeg mener det, selvfølgelig multipliseres det med 1,66, og så ruller de og gjør det rett.

    netalman av
    Deltager

    Beklager, jeg må skrive den om, men den såkalte basescore er noe annet. Imidlertid har denne eksamenen ikke 15 basispoeng, snarere tvert imot, det er 15 spørsmål i delen Lesing og lytting, og verdien av hver er 1,66 poeng. det vil si totalt 25 poeng.

    I skrivedelen er Brevet 17 poeng, skjemaet består av 5 spørsmål så det er 5 x 1,66: 8 poeng.

    I tale er verdien av spørsmål og svar veldig forskjellig fra hverandre. Faktisk er verbal kommentar for lang og detaljert som jeg ikke kan forklare nå. Kort fortalt: Spørsmål og forespørselssetninger er nesten dobbelt så mange som svarssetningene, og mens karakterene har, har lærerne 3 karaktersystemer tilsvarende. Er det lenge eller kort å svare på den forståelige graden av studentens svar, å lage setninger osv. notater etter noen kriterier, for eksempel. Så det er full note, halv note og null. Men når du sier full karakter, halv karakter, får den full karakter eller halvparten av verdien av setningen. For eksempel kunne han ikke stille trepunktsspørsmålet nøyaktig, som om han ville ta halvparten.

    mitt paradis
    Deltager

    Beklager, jeg må skrive den om, men den såkalte basescore er noe annet. Imidlertid har denne eksamenen ikke 15 basispoeng, snarere tvert imot, det er 15 spørsmål i delen Lesing og lytting, og verdien av hver er 1,66 poeng. det vil si totalt 25 poeng.

    I skrivedelen er Brevet 17 poeng, skjemaet består av 5 spørsmål så det er 5 x 1,66: 8 poeng.

    I tale er verdien av spørsmål og svar veldig forskjellig fra hverandre. Faktisk er verbal kommentar for lang og detaljert som jeg ikke kan forklare nå. Kort fortalt: Spørsmål og forespørselssetninger er nesten dobbelt så mange som svarssetningene, og mens karakterene har, har lærerne 3 karaktersystemer tilsvarende. Er det lenge eller kort å svare på den forståelige graden av studentens svar, å lage setninger osv. notater etter noen kriterier, for eksempel. Så det er full note, halv note og null. Men når du sier full karakter, halv karakter, får den full karakter eller halvparten av verdien av setningen. For eksempel kunne han ikke stille trepunktsspørsmålet nøyaktig, som om han ville ta halvparten.

    Vel, hvis det er en feil i brevet i brevet, det vil si at det ville være en situasjon som å bryte poeng fra den, eller bare ikke forstått?

    netalman av
    Deltager

    hallo,

    Hvordan vil de vite at du forstår, hvis du ikke skriver de riktige svarene???:)

    Du må svare i henhold til instruksjonene i brevet. La oss si at du gjorde en feil, og karakteren din faller tilsvarende.

    Hvorfor sier jeg dette? Noen ganger sier oppgaven gitt i brevet: "Du har en fest, inviter vennene dine", men noen forstår dette som "vennen din har en fest" og skriver et perfekt brev, det er ingen grammatiske feil eller ord, men karakteren han får er -0-. Fordi han ikke fulgte instruksjonene i brevet. Men i virkeligheten, hvis du forstår bokstaven som er gitt, men staver ordet feil eller har lignende mindre feil, trekker de karakteren din tilsvarende, de sletter ikke alle.

    mitt paradis
    Deltager

    hallo,

    Hvordan vil de vite at du forstår, hvis du ikke skriver de riktige svarene???:)

    Du må svare i henhold til instruksjonene i brevet. La oss si at du gjorde en feil, og karakteren din faller tilsvarende.

    Hvorfor sier jeg dette? Noen ganger sier oppgaven gitt i brevet: "Du har en fest, inviter vennene dine", men noen forstår dette som "vennen din har en fest" og skriver et perfekt brev, det er ingen grammatiske feil eller ord, men karakteren han får er -0-. Fordi han ikke fulgte instruksjonene i brevet. Men i virkeligheten, hvis du forstår bokstaven som er gitt, men staver ordet feil eller har lignende mindre feil, trekker de karakteren din tilsvarende, de sletter ikke alle.

    Jeg ba ikke i den forstand, for eksempel om å skrive til libe i stedet for libe, om å skrive glorie i stedet for hallo, jeg ba om at jeg skulle slippe en lapp når to bokstaver er glemt.

    netalman av
    Deltager

    ja, dessverre gjør de det.

    berke0808
    Deltager

    Hei venner, jeg deltok 4. april i Ankara, jeg vant eksamen Lytter scorer 25 poeng skriver 25 poeng intervju 25 poeng skriver 25 poeng skriver brev 15 poeng forum skriver 10 poeng lytter 30 spørsmål skriver 15 spørsmål skriver 15 spørsmål ALLAH VÆR DIN HJELP bidet Det du trenger å gjøre er å installere ordet som kommer ut med thema på bildekort i en setning, ellers godtar de ikke det.

Viser 13 svar - 1 til 13 (totalt 13)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.