Hvordan ser A1 familiegjenforening sertifikatet ut? Her går du

> Forum > Tyske A1 eksamen, A2, B1, tysk TOEFL, KPSS og andre tyske eksamener relaterte aksjer > Hvordan ser A1 familiegjenforening sertifikatet ut? Her går du

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    smail av
    Deltager

    Det har vært noen som lurte på hvordan dette A1-sertifikatet er noe du gjør. :)
    c3b6nhj5.jpg

    c3b6nhj5.jpg

    opphøyet
    Deltager

    Vel, du løste dette problemet... ;D

    smail av
    Deltager

    Vel, du løste dette problemet... ;D

    Tusen takk bror. Til mine andre venner som venter. Jeg er sikker på at ALLE kan oppnå dette...

    jeg bommet
    Deltager

    Forhåpentligvis er det et kjekk sertifikat :) Gratulerer...

    ayseyildiz
    besøkende

    lykke til...gratulerer..

    svart_kar23
    Deltager

    Gratulerer min venn, må Gud gi oss velsignelsen, la oss be for hverandre...

    honningvann
    Deltager

    La dem komme til rettferdighet for Gud med dette dokumentet. Den som tenkte, den som gjorde det.
    De som er funksjonshemmede for å se barna sine for dette dokumentet, selv om jeg får dette dokumentet,
    Selv om han skriver i en hvilken som helst bok, er institusjonen som legger penger i lommen inkludert.
    Jeg sier skam på deg. 115 lira er en by og eksamen. Hvis du består !! De som ikke kan nå 2-3-4 fra gaten feier disse pengene, hva med folk !! God appetitt for de som tar brød i lomma fra denne jobben.
    Tenk på det bittet .. Så langt du kan tro!

    SMIL
    Deltager

    lykke til bror

    siste samurai
    Deltager

    La dem komme til rettferdighet for Gud med dette dokumentet. Den som tenkte, den som gjorde det.
    De som er funksjonshemmede for å se barna sine for dette dokumentet, selv om jeg får dette dokumentet,
    Selv om han skriver i en hvilken som helst bok, er institusjonen som legger penger i lommen inkludert.
    Jeg sier skam på deg. 115 lira er en by og eksamen. Hvis du består !! De som ikke kan nå 2-3-4 fra gaten feier disse pengene, hva med folk !! God appetitt for de som tar brød i lomma fra denne jobben.
    Tenk på det bittet .. Så langt du kan tro!

    Sir, du snakket veldig bra. Kanskje dette er ord som de fleste av oss ikke kan si. Takk.

    hassel01
    Deltager

    MÅ GUD TILGI MEG OG MÅ GUD VELSIGNERE DE FORBUDT PENGENE LA MEG SI NOE DETTE ER BARE FOR Å TJENE PENGER FRA LOMMEN TIL TYRKENE DET ER FORBUDT OG EN SYND DET SAMLEDE GEBYRET FOR EKSAMEN ER 150 YTL TENK PÅ HVORDAN DET ER FORBUDT. EN DAG HVORDAN ER DENNE RETTFERDIGHETEN VI KAN IKKE SE VÅRE KJÆRLIGHETER VI KAN IKKE FÅ SAMMEN MEN DET ER VAKKER ALT ÅH MIN GUD SKAL GJØRE NOE SOM DETTE SLIK AT HAN KAN FRA DISSE SOM SPISER OSS FRA NESEN SIN ER DET DET. at de torturerer oss slik, men la dem ikke glemme at GUD ER EN OG EN...

    amedxnumx
    Deltager

    Jeg fikk dette dokumentet i 3 måneder, jeg fjernet det, jeg kastet det, jeg ser ikke på ansiktet ditt nå når det er gjort

    IGMG-Frankfurt
    Deltager

    Det har vært noen som lurte på hvordan dette A1-sertifikatet er noe du gjør. :)
    c3b6nhj5.jpg

    c3b6nhj5.jpg

    Lykke til til min kone...

    paryaxnumx
    Deltager

    Diplomet gitt av universitetet i Wien er bedre, men for å få det, tar det Grundstufe 1-2-3-4 Mittelstufe-m1-2-3-, det vil si totalt 8 måneder, 5 dager i uken, 2 timer i døgnet, ikke et eneste ord tyrkisk Siden skolen har språkkurs er det veldig høy kvalitet, Prisen er 2 euro for 1500 perioder

    suzanne
    Deltager

    Hei, jeg gikk inn på denne eksamenen, men de ga oss ikke sertifikatet ??? de vil bli gitt oss i avsluttende eksamen, de sier det når de er ferdige med b1.

    ozhan_c84
    Deltager

    Hei venner, jeg skal på et spesialkurs i gips, jeg tipper at jeg skal ta eksamen i nær fremtid. Jeg hørte et sye denne dagen i 2. uke i april. Jeg skal inn, men jeg tenker på å gå det kurset for å forbedre meg selv

    kemalsivas
    Deltager

    Det har vært noen som lurte på hvordan dette A1-sertifikatet er noe du gjør. :)
    c3b6nhj5.jpg

    c3b6nhj5.jpg

    Jeg har et slikt sertifikat jeg skylder 300 TL, yuppi :) alkis :) hiihi :) skammet :) morsomt :): haha: installer;)

Viser 15 svar - 1 til 15 (totalt 25)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.