2020 Cross Query Problem

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    Arslanmet til
    Deltager

    Hei venner, jeg søkte om visum i Istanbul i februar, men de fortalte min kone at spørsmålet ville bli stilt en gang til på grunn av hennes alder. Vi giftet meg med min kone med kjærlighet, men konsulatet vil ikke tro det. Hva vil vi gjøre? Hva hvis jeg sier noe feil på grunn av spenning og det ikke blir godkjent? Kan vennene mine som har problemer med dette hjelpe? Hvis de kan utveksle informasjon. Hva skal jeg gjøre hvis det blir avvist? Hva blir det neste prosess???

    Arslanmet til
    Deltager

    Hei venner, jeg søkte om visum i Istanbul i februar, men de fortalte min kone at spørsmålet ville bli stilt en gang til på grunn av hennes alder. Vi giftet meg med min kone med kjærlighet, men konsulatet vil ikke tro det. Hva vil vi gjøre? Hva hvis jeg sier noe feil på grunn av spenning og det ikke blir godkjent? Kan vennene mine som har problemer med dette hjelpe? Hvis de kan utveksle informasjon. Hva skal jeg gjøre hvis det blir avvist? Hva blir det neste prosess???

    Venner, vil ikke noen som har opplevd denne situasjonen hjelpe?Kan noen som har opplevd denne situasjonen være så snill å hjelpe????

    revoltblå
    Deltager

    Vel, onkel, onkel, folkene som blir forhørt er generelt de som har en overdreven aldersforskjell mellom seg .. så heldigvis er de femti femti ... aksepteringsgraden fra kryssavhør er rundt 20 prosent .. da aksepterer de med en advokat generelt .. på slutten av jobben din .. det er ikke opp til oss å spørre selvfølgelig .. men godkjennende myndigheter lytter ikke til hendelsen med å bli forelsket i kvinner eller menn som er for gamle. ser ut som en jeger etter et direkte tysk visum .. selv på sosiale medier gjør tyskere mye hjort.

Viser 2 svar - 1 til 2 (totalt 2)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.